Gevonden! De ECHTE antilek drinkbeker

Discussion in 'De babyuitzet' started by crisje, Nov 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Iedereen zal zich wel ergeren aan die antilek bekers die dat helemaal niet zijn. Heb echt allerlei merken gekocht maar t is 10x niks.
    Toen heb ik bij mijn zus een drinkbeker geschooid :D want die had wel echte die niet lekte, geen druppel.
    Probleem was alleen dat dat al oude bekers waren, gekocht toen haar oudere kinderen klein waren.

En afgelopen weekend loop ik bij Prenatal rond en zag drinkbekers staan. Die kende ik nog niet en dacht, zal eens binnenin kijken welk systeem die gebruiken. En laat dat nou net het systeem zijn als in die oude drinbeker van mn zus. Ze kosten iets van 7,99 en omdat er geen merkje op staat denk ik dat t hun eigen merk is.
    Hieronder een foto van t systeem als je ook graag een beker wilt die echt niet lekt.

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    En die bekers hebben ze toch al best lang bij de prenatal ;)!
    Ik ken ze namelijk nog van mijn nichtje, die had ze 1.5 jaar geleden ook al.
    Vind het best handige bekers, alleen hoeft het van mij niet antilek ;)!
    Fijn in ieder geval dat je eindelijk een fijne beker gevonden hebt!

3. Jutte

Jutte Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    2,186
    0
    0
    Hmmm, ik heb m juist weggegooid, omdat ie na een keer of vijf in de vaatwasser wel lekt :(

4. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

ik had er een die niet lekte (engels merk) maar daar kreeg mijn zoontje ook geen druppel uit, zo goed was ie!

5. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb er 1 van friso, lekt niet ,je kan er mee gooien en lekt nog niet.
    4.25 incl verzend kosten via de friso site

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Die van advent lekker ook niet. als je hem juist gebruik

7. kus26

kus26 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,541
    0
    36
    Almelo
    Yep das idd een hele goeie :D

8. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    ja die had ik ook voor youame gekocht maar uit die krijgt ze juist niets omdat ze daar weer teveel kracht voor moest hebben om te zuigen

9. NB1980

NB1980 Actief lid

Jun 24, 2008
    247
    0
    0
    Ik heb dezelfde beker van etos! Ben er ook erg blij mee, want ze lekken inderdaad echt niet...Die van avent lekt bij mij echt aan alle kanten..

10. Patricia27

Patricia27 Actief lid

Dec 3, 2006
    288
    0
    0
    inpakster
    IJsselmuiden
    ik heb er wel een van avent, nuby en difrax gepropeerd en inderdaad ze lekken allemaal dus ik denk dat ik die beker wel effe ophaal.

11. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Welk merk het is maakt natuurlijk niet uit.
    Het gaat erom welk systeem gebruikt wordt, daarom heb ik ff een foto gemaakt.
    Sta ervan te kijken dat meerdere bekers dit systeem gebruiken. Heb ik natuurlijk juist die bekers bekeken die dat niet gebruiken.

Je moet wel ff handigheid erin krijgen om m dicht te draaien. Je moet zorgen dat de deksel echt recht erop gedraaid wordt.

12. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    na een paar keer de friso beker te hebben gebruikt word het rubbertje soepeler en gaat het drinken makkelijker.

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier de "gewone" beker van Mepal (Blokker, Prenatal) en deze lekt niet.
    Bij BLokker is hij goedkoper dan bij Prenatal dacht ik.

14. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    hoe kun je deze fout gebruiken dan? heb er 4 van en ze lekken allemaal, al vanaf dag 1. ook mijn tante en mijn nichtje hebben deze en bij hun lekken ze ook?!

15. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,168
    0
    0
    zeeland
    heb er nu 1 van de wibra.
    was maar 1 euro,en deze lekt ook niet.
    vroeger had ik ze van het kruidvat,gewoon die van bambino.
    deze lekte bij mij ook niet.
    vindt wel dat de goedkopen,beter zijn dan de dure bekers.
    heb er ook 2 van advent,en mijn schoonmoeder heeft er ook 1,nou bij ons lekken ze ook heel erg.

16. Valentijn32

Nov 6, 2008
    66
    0
    0
    Ik heb voor mijn dochter ook deze beker van prenatal en ben er ook enthousiast over, lekt bij ons niet.

Ideaal!

Groetjes

17. Lara11

Lara11 Niet meer actief

ben hier eigenlijk ook wel benieuwd naar. De aventbekers hebben zo´n rubbertje dat een klein gaatje afschermt. Je kunt het rubbertje maar op 1 manier plaatsen. Toch lekken alle aventbekers hier enorm uit dat kleine gaatje. Als Lize drinkt komt er drinken uit dat gaatje en dat verdwijnt soms regelrecht haar neusje in.. Heb er ook vier, er is er geen een lekvrij helaas.

18. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    amber70, dat probleem hebben wij hier dus ook, hopeloos. geeft altijd nog een dikke kliederboel. maak de bekers altijd heel zorgvuldig schoon, dus dat kan het ook niet zijn, deksels goed dicht, al nieuwe spenen geprobeerd, maar ze blijven lekken en ik weet écht niet wat ik verkeerd doe?!

19. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    de mijne heeft geen antilek beker meer dus de tip komt te laat haha. wie weet hier voor nummer 2.

20. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Deze tuitbeker gebruiken wij ook op het kinderdagverblijf waar ik werk! En als het antilekgedeelte erin zit krijgen de kinderen er geen druppel uit hihi dus wij geven ze zonder antilek...dus het is wel oppassen geblazen met die kids!

Share This Page