Ervaringen Nuna Ivvi (kinderwagen)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tassie74, 23 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Beste allen,

Ik ben, zoals de titel zegt, op zoek naar ervaringen m.b.t. de Nuna Ivvi.
    Wie oh wie?
    Ik ben benieuwd.

Groetjes,

2. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik ben ook wel benieuwd maar blijkbaar niemand die de ervaringen wil delen of de nuna ivvi heeft.

3. pocketsize

8 okt 2013
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    De nuna is nogal nieuw, dus ik denk dat er vooral nog erg weinig mensen met ervaring zijn ;)

4. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Dank voor jullie reacties. Dat dacht ik ook al, dat de kinderwagen nog té nieuw is, om ervaringen van anderen te kunnen horen. Jammer, maar eigenlijk staat ons besluit toch al vast. Wij kiezen echt deze kinderwagen. We hebben er inderdaad goede recensies over gelezen op internet, o.a. op de webpagina die werd aangegeven.

5. pocketsize

8 okt 2013
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb m ook al, alleen nog niet in gebruik... :)

6. Aafke1986

Aafke1986 Niet meer actief

Ik ben ook gevallen voor deze wagen. Hij staat te pronken op de babykamer, maar ben in juli uitgerekend, nog ff geduld... ik ben ook op zoek geweest naar recensies, maar de wagen is idd nog te nieuw. Toch durfde ik het wel aan. Voelt gewoon stevig en degelijk, en veel handige opties. Nuna levert ook alleen maar goede kwaliteit producten, dus ik denk en ik hoop er veel plezier van te krijgen!

7. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.179
    10.723
    113
    Deze wagen ken ik niet, maar in Nuna zou ik wel vertrouwen hebben - wij zijn erg blij met de pepp luxx buggy! En het is er nooit van gekomen, maar de leaf blijft toch het mooiste "wip" (wiegen)stoeltje...

8. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Jaah! De kogel is door de kerk. Wij hebben gisteren de Nuna Ivvi besteld.
    Ik ben zo blij als een kind:D. Wij hebben gekozen voor de grijze. Ik kan niet wachten tot we 'm in huis hebben.
    Wij hebben afgesproken dat wij de kinderwagen eind mei/begin juni kunnen ophalen bij de winkel.
    Toch nog eventjes geduld hebben.

Deel Deze Pagina