Wie heeft er ervaring met het gebruik van een ledikantje van IKEA? Met name ledikant 'Hensvik'. Is het qua hoogte goed te doen (verstelbare bodem)? En wat voor matrasje van IKEA bevalt goed? Ben benieuwd naar jullie reacties. Liefs
Het enige wat ik gehoord heb is dat ze bij de IKEA afwijkende maten hebben qua lengte en breedte. Kleiner geloof ik. Dus moet je alles ook bij hen kopen. Verder weet ik er niets van.
Ja, ik heb het inderdaad gezien op hun website. Daarom vraag ik me af hoe de ervaringen zijn met de matrasjes. Liefs
Ik heb er ook geen ervaring mee, maar let in ieder geval op de veiligheidseisen die aan ledikantjes gesteld worden (afstand tussen de spijltjes e.d.) Groetjes Suusje
Kan je helaas ook niet helpen. Heb zelf de meubeltjes van Ikea gekocht. Maar het bedje niet aangezien de maten idd afwijkend zijn. En ik vond de matrasjes van Ikea niet prettig aanvoelen en heb het dus niet gekocht.
Ik heb de DIKTAD Serie voor mijn humpie. Inclusief bedje en matrasje. De comsumentenbond heeft dit matrasje in ieder geval hoog op de lijst staan (toen ik hem kocht zelfs op de derde plek!), het matrasje is wat aan de harde kant (vinden sommige misschien) maar dát is juist wat een babyruggetje nodig heeft. Ik ben tevreden met de serie en het bedje. (Heb zelf ook IKEA-matrassen en ben een "rug-patient", ik heb nog nooit zonder nauwelijks pijn geslapen, en nu is dat het geval,...)
Ik heb gewerkt op de kinderafdeling van de Ikea, en de ledikantjes voldoen aan de normen en veiligheidseisen die in Nederland gesteld worden. Daar hoef je je dus geen zorgen om te maken!
Ik heb ook het Hensvikbedje met de binnenveringsmatras en het dekmatras van Ikea. Nikki heeft alleen nog niet in haar bedje geslapen omdat ze altijd in haar wiegje ligt