Hoi, weet een van jullie misschien waar je een mandje kunt kopen voor onder de kinderwagen? Ik heb een antieke kinderwagen gekocht van het merk mutsaerts en meestal zit daar een mandje van ijzer bij. Ik heb al gezocht op internet,maar kan niets vinden. Groetjes Femke
Hey femke hihi je hoort het niet vaak dat jonge meiden/moeders nog zo'n ouderwetse kinderwagen hebben ben zelf 28 en heb nog niet zolang geleden een ouderwetse gekocht en heb er nieuwe banden bij gekocht deze waren verstaft. ik heb een riemersma een lage en weet niet zeker maar die mandjes zijn wel heel moeilijk te krijgen heb je al eens gekeken bij van mors www.ouderwetse-kinderwagens.nl ? die kinderwagens van tegenwoordig zijn ook zo klein vind het net babybadjes. ieder zijn eigen natuurlijk . veel succes. xxx andrea
Nou Volgens mij ben ik dan de jongste moeder ooit met een ouderwetse kinderwagen. Oke oke we hebben hem 'voor erbij' maar ik vind hem helemaal geweldig hoor, heb er zelf als baby ingelegen. Maar volgens mij zit er geen mandje bij zoals TS bedoelt..
Wij hebben ook een ouderwetse kinderwagen, een wit lederen van Delft. Bij Ouderwetse kinderwagens.nl kun je die mandjes bestellen, 25 euro!
hihi dus er zijn meer liefhebbers hihi wat gaaf zeg, ik had gister wat moois ik had een matrasje besteld bij de babypark voor jah mijn kinderwagen natuurlijk, hi ze zeiden een matrsje voor de de wieg, toen ik zei dat het voor de kinderwagen was geloofden ze me niet, ha ha leuk man. moest het toen even uitleggen. weet niet helemaal hoe ik een foto er op moet zetten. xxx