titel zegt genoeg,ik oek jonge mode voor zwangeren,ben zelf 20 jaar.alleen heb een grote maat.heeft iemand hier nog wat van? kan het waarschijnlijk pas kopen rond januari
volgens mijn heb ik hier nog wel buikbanden liggen en ook een spijkerbroek meen ik ook wat shirts, maar weet niet of je die leuk vind als je interesse hebt geef maar een gil dan maak ik er wel ff een foto van... groetjes mandy
volgens mijn heb ik hier nog wel buikbanden liggen en ook een spijkerbroek meen ik ook wat shirts, maar weet niet of je die leuk vind als je interesse hebt geef maar een gil dan maak ik er wel ff een foto van... groetjes mandy
als het maat 48/50 is heb ik wel interesse,moet wel zeggen dat ik op t moment weinig geld heb en dat t wel een maandje kan duren voor de transactie plaatsvind ik zou graag foto's zien idd
ik zal wel ff een foto maken dan pb ik m wel ffies en ik hoef er niet veel voor te hebben dus komt goed mocht je nog iets anders nodig hebben mss heb ik het hier wel liggen Danio is voor ons de laatste van het stel dus hier gaat met de tijd toch alles de deur uit. over het geld komen we wel uit...
ik heb de foto's naar je hotmail gestuurd ik weet hoe t is om t niet breed te hebben is niet fijn nee...