Hey, Toen ik bezig was met alles klaar te maken voor de baby dacht ik opeens aan iets leuks. Een babyboekje waarin de mensen iets mogen neerpennen voor de baby als ze op bezoek komen. De eerste pagina is een prentje van Peter Pan met daarboven de titel: Als herinnering voor later. De tweede pagina de stamboom van onze familie met als laatste telg uiteraard ons babytje. Vanaf de volgende pagina kunnen de mensen iets leuks schrijven. Het is de bedoeling dat hij er dan later es kan in lezen. Iemand ook nog zo'n idee gehad? Groetjes Winter
Je hebt toch al van die speciale babyboeken? Ik heb er ook 1. Wanneer voor het 1st in het ledikantje slapen, wanneer voor t eerst in bad enz..
Hey; Ja dat weet ik maar dat is niet hetgeen wat ik bedoel. Het is niet de bedoeling om op te schrijven wanneer baby voor het eerst wat doet hoor! Het zou een boekje zijn waarin de mensen die de baby komen bezoeken iets leuks neerschrijven voor de baby: een leuke wens, groetjes, een goede raad, kortom leuke dingen die je later kunt terug lezen. Groetjes Winter
Er zijn wel speciale boeken voor, heten ook kraambezoek. Zijn verkrijgbaar in de grotere boekhandels.
Bij mijn 1e hebben we dat zelf gemaakt en nu weer. Is erg leuk! Iedereen die op kraamvisite kwam ging met de kleine op de foto (Heel het gezin tegelijk) en schreef in het kraamboek. Ik had de papieren hiervoor zelf gemaakt met erop: -Naam -Datum -Hoe ken ik jou papa en mama -Mijn wens voor jou De foto hebben we later naar iedereen opgestuurd als bedankje. Nu liggen de papieren hiervoor ook weer klaar, alleen heb ik "hoe ken ik je papa en mama" weggelaten.
Ik heb dat ook zelf gemaakt, Ik heb een heel groot dik fotoboek gekocht, waarin ik alles bijhield vanaf de zwangerschapstest. buikfotos onderzoeken etc etc. Toen Dano geboren was natuurlijk alle foto's erin, maar aan iedereen die op visite kwam hebben we gevraagd iets te schrijven op een van de gekleurde papiertjes die ik had neergelegd. Toen maakten we een foto van diegene met Dano en nu heb ik die foto's met het bijbehorende papiertje in het boek geplakt. onwijs leuk voor later natuurlijk.