de mutsy slider.......

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door erlida, 17 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    in januari 2008 komt mutsy met een variant op de 4rider...ik heb hem net gezien en hij is werkelijk waar prachtig!hij heeft de functionaliteit van de bugaboo,dus het ovale zitje geen gehannes met losse bak en zitting,en een omkeerbare duwstang!en toch de degelijke mutsy kwaliteit!....ik ben helemaal verliefd!........ 8)

2. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
  3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, mooi!
    Wij hebben zelf de 4-rider, ook een fijne fijne wagen.

4. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Noem dat maar geen gehannes. Nu haal je stang en zitting tegelijk er af om in te klappen. Met de 4-rider klik je er net zo makkelijk een zitting op, die in 2 richtingen kan dus die omkeerbare stang heb je helemaal niet nodig. En afwisselen tussen bak en zitting doe je toch niet.
    Trouwens, de 4-rider (die van mij in ieder geval ook) rijdt niet lekker als de kleine zwenkwieltjes achter zitten. Dus het lijkt mij geen fijne wagen, die nieuwe! Het ENIGE voordeel dat ik zie is dat het ingeklapte frame korter is. Maar dan heb je weer die zitting MET stang die ook in de auto moet!

5. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    ten eerste wissel ik wel af met wagenzitting en bak!dus dat vind ik wel makkelijker,ten tweede vind ik de mutsy wel fijn rijden met kleine wielen achter,vandaar dat ik ook de freerider nog overwogen heb,alleen manlief wou dan liever de 4 rider.....dus zo zie je maar ieder zijn ervaring is weer anders met een wagen........ik ga toch voor de slider........haha kan dat verschillen he!

6. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    de freerider is trouwens het model met kleine wieltjes aan e achterkant,dus niet de 3 wieler of de urban.......

Deel Deze Pagina