Ledikant of wieg?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door brabbel, 15 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabbel

    brabbel Lid

    27 jun 2007
    32
    0
    0
    Hi,
    Ik vraag me af of je ze beide moet hebben of 1 van de twee... Ik dacht dat je baby warmer bleef in n wiegje omdat dat kleiner is...?
     
  2. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Ik heb beide.

    Isabella slaapt nog steeds in de wieg. De ledikant vind ik nog veel te groot.

    Je kunt dus beide doen.
     
  3. erlida

    erlida Fanatiek lid

    2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Hier hebben wij ook beidde en ook Renske ligt nog steeds in de wieg,vind de wieg erg fij omdat ik ze snachts dicht bij me kan houden en het geeft een gevoel van geborgenheid lijkt mij zón klein knus bedje....
     
  4. polman

    polman Actief lid

    14 jan 2007
    138
    0
    0
    Hier staan ze beide (oke, de een in doos, de ander is net in elkaar gezet)

    Het wiegje komt op onze eigen slaapkamer, voor de eerste weken, daarna mag het in het ledikantje op zijn/haar eigen kamertje...
     
  5. edokid

    edokid Actief lid

    24 mei 2007
    197
    0
    0
    Arnhem
    Wij hebben inmiddels beide. We begonnen met een ledikant van mp en toen we die in elkaar hadden gezet, vonden we het toch wel erg groot voor zo'n klein ding. Het schijnt dat zo'n kleintje zich daar echt verloren in kan voelen (hoeft niet hoor), vooral na negen maanden in een knusse baarmoeder. Daarom hadden we bedacht onze *Puk* de eerste tijd in de wieg van de kinderwagen te leggen. Toen raakten we aan de praat met iemand in een winkel die nog een wieg over had. Uiteindelijk hebben we die van haar overgenomen, omdat ie zo ontzettend mooi was... Zie album voor de foto!
    Oh en wat betreft warmte, het lijkt me toch niet dat dat heel veel uitmaakt, zeker niet als je een kruikje gebruikt. Anders kun je die vraag ook nog aan de kraamverpleegkundige elders op het forum stellen.
     
  6. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Wij hebben alleen een ledikantje en daar ligt ons mannetje vanaf de geboorte in. Goed laag opmaken dan ziet het er ook knus uit hoor. Ons mannetje heeft er nooit last van gehad ;) Ik wilde ons mannetje niet op onze eigen kamer. Gewoon in z'n eigen bedje op z'n eigen kamer. Het is net wat jezelf wilt.
     
  7. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Wij hebben een familie wieg. Was die er niet geweest dan was het gelijk in het ledikantje gegaan.

    Het maakt niet uit denk ik (anders werd het echt wel afgeraden overal), maar net wat jij zelf vindt.

    Linda
     
  8. wannabe

    wannabe Fanatiek lid

    17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Wieg staat al klaar in de slaapkamer.
    Ledikantje is voor later als hij in zijn eigen kamer gaat slapen.
     
  9. berna1981

    berna1981 VIP lid

    10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik zit nu ook te twijfelen.. wil het kindje gewoon vanaf het begin af aan op de eigen kamer in zijn ledikant. Is dit te doen als je borstvoeding geeft? Of moet je dan wel bijna een wieg op je kamer zetten?
     
  10. brabbel

    brabbel Lid

    27 jun 2007
    32
    0
    0
    Hi,
    Ik dacht gewoon n ledikantje op zijn/haar eigen kamertje en daar dan een lekkere stoel neerzetten met een plaid. Zo zit je zelf lekker en warm en je kindje ook. Hmmm heb nog even om erover na te denken...haha
     
  11. berna1981

    berna1981 VIP lid

    10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja als ik in bed ga geven dan lig ik meteen te maffen ben ik :) bang
     

Deel Deze Pagina