Mag vrijdag mijn showroom babykamer ophalen maar zag net hun aanbiedingsblaadje en heb een mooiere gezien, denk je dat ik mag omruilen? Liefs rian
Maar het was een meeneem prijs, dus een aanbieding weet niet of het dan mag ik bel morgen wel ff. Hoop het zo! liefs rian
Maar heb je al betaald? Ik denk niet dat ze zo moeilijk zullen doen. Het is geen schoen wat je koopt Ik hoop dat ze geen probleem zullen maken
Owhh, ik denk dat het wel goed komt hoor! Je zegt gewoon dat je die niet meer wilt maar die andere Klaar is kees hihi
meestal worden deze kamertjes bestelt toch, ik weet niet of je dit zomaar kunt annuleren voor een ander kamertje. je kunt het even navragen natuurlijk maar hier bij van asten gaat het niet of ik ben een deel van me aanbetaling kwijt.
Ja hij staat gewoon in de winkel en heb maar 50 euro aanbetaald anders zeg ik gewoon hoef hem niet meer hou die 50 euro dan maar en geef me die andere maar
nee kan pas om half 10! Laat het weten! Bij deze kamer krijg je ook een gratis matrasje en babyfoon dus die 50 euro haal ik er wel uit toch?
Nou heb gebeld maar die kamertje die ik mooi vond waren al weg jammer zeg! Nou toch maar die ene weer