Hoi, Vanmorgen kwam ik er achter dat ik wat licht bloedverlies had en later op de ochtend moest ik weer naar de wc en toen had ik zelf een klein bloedpropje, zou het betekenen dat de bevalling als is begonnen?? Ben nu 34 weken en 1 dag zwanger en is dit niet veelste vroeg? De kleine voel ik nog wel volop bewegen in de buik. Het is ons eerste kindje dus je weet eigenlijk niet wat je te wachten staat voel me toch een beetje onzeker hierdoor. Zou het verstandig zijn om de VK te bellen vandaag? Groetjes, Marije
Hoi ook ik ben zwanger van de eerste dus geen idee of dit begin is van de bevalling maar ik zou zowiezo even de VK bellen en vertellen wat er aan de hand is. Ik zou niet in die onzekerheid blijven zitten. Heel veel succes!
Heb de verloskundige dus gebeld en ze denken een bloedinkje in de baarmoedermond kan niet veel kwaad mocht het wel aanhouden en zou ik echt pijn krijgen moet ik terug bellen.
Bij bloedverlies altijd bellen, dat is regel 1 Ik had met 34 weken ook ineens bloedverlies (nog nooit gehad in geen enkele zwangerschap) maar ik heb een voorliggende placenta en dan is dat snel gebeurd... 2 dagen in het zkh geweest ter observatie en het kwam niet terug dus naar huis gestuurd met de mededeling, rustig aan, niet teveel doen anders komt het weer en moet je weer terug hierheen. Nu twee weken verder en in de afgelopen twee weken veel bruin verlies gehad en vele "propjes", dit was nog de opruiming/schoonmaak van het bloedverlies zeiden ze en niet erg zolang het niet helder rood is. Nu al een paar dagen dat ik niks verlies en dat geef wat rust! Dus hoeft niks ergs te zijn maar altijd vk of gyn bellen, hun hebben dan een protocol die ze volgen Succes!
ja klopt Rianne zolang het niet helder bloedverlies is kon het geen kwaad, het is inderdaad bruinig bloedverlies en dat zou niet al te lang mogen duren anders moest ik de VK weer terug bellen.
Ja hier ook bloedverlies. Ik schrok me rot. 2x opgenomen geweest gelukkig maar ter observatie. Eerste keer moest ik 2 nachtjes blijven was ook een stolsel tergrote van een pruim verloren. Echo gehad en daar uit bleek dat er een bloeduitstorting zit bij mijn placenta. De placenta ligt aan mijn buik wand maar niet voor de baarmoedermond. Daarna hield het op. Het werd oud bloed. Ik mocht gelukkig weer naar huis. Dit heb ik een week gehad dat bruine afscheiding en toen begon het helaas weer met helder rood bloed. En een stolsel er weer achteraan. Weer terug en weer een nachtje blijven. Toen hebben ze nog met zo'n eendenbek gekeken naar mijn baarmoedermond maar dat zag er goed uit. Weer een echo en nu zat er ergens anders een bloeduitstortinkje. Maar het werd weer oud bloed en ik mocht weer naar huis. Ja zo blijf je dus aan het heenen weer gaan. Maar goed als het bloed ben ik liever daar dan thuis. Al die stress. Je schrikt je iedere keer rot. Maar zolang de beeb blijft schoppen en me dwars zit bij mijn ribben en ik me goed voel zal het wel goed gaan tothet eind. nog even. Hou het gewoon goed in de gaten en als je het niet vertrouwd dan bellen en om hart filmpje vragen maar dat zullen ze zelf wel mee aankomen. Sterkte. En geniet nog even van de laatste weken.