Mijn zoontje is een slechte eten hij wilt in de ochtend geen pap of brood of fles wat geven jullie aan je kleintjes?
Hoi! Onze dochter is ook geen grote ontbijter. Af en toe wil ze brood, maar niet meer dan een halve meestal. Ze vindt het lekker om op een beschuitje te knabbelen (met smeerkaas en boter) en ontbijtkoek gaat er ook wel in. Soms wil ze een droge boterham en daarna een plakje worst. Dat is dus een boterham met worst, maar dan anders Ik accepteer dat ze geen grote ontbijter is, ze haalt het vaak 's middags en avonds weer in.
Mijn kids krijgen sinds ze 1 jaar zijn brintapap. In het begin deden we er een eetlepel vruchtenhagel of vlokken overheen om het wat verleidelijker te maken. Dat doen we nu nog eigenlijk. Tegenwoordig hebben we zogenaamd loops, dat zijn volkoren ringetjes met een vleugje honing, die doen we er ook wel eens over. Die zou je ook gewoon alleen met melk kunnen eten, maar dat lijk me geknoei voor jonge kindjes. Heb je eventueel al beschuit of knackerbrood of cracottes geprobeerd?