Kinderstoel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Spoiled, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Hallo,

Mn kleine man wordt volgende week 6 maanden en dan wil ik beginnen met bijvoeding. Hoe pak ik dit aan?
    Moet ik hem in de kinderstoel zetten? Hij kan nog niet zelfstandig zitten. Of is een wipstoel beter?

2. Bri

Bri Niet meer actief

Helemaal in het begin zette ik ze idd in de wipstoel, in de stand het meest rechtop (Babybjorn). Liggend leek me niet zo lekker, met verslikken en zo.

Met de oudste waren we met vakantie in die periode. Hadden geen wipstoel mee, wel een bumboseat. Dus hij zat of daarin, of in de buggy.
    De jongste kon al redelijk blijven zitten met 6 mnd, dus zij zat meestal in de kinderstoel.

3. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    daniel zette ik de eerste tijd in de maxicosi

4. Sjirafje

Sjirafje Lid

27 mei 2011
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wipstoel en dan wat rechtop....
    Bumbo stoel kan ook eventueel....

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    in de maxi cosi zou ik persoonlijk zelf niet doen. Die is voor in de auto bij ons en nergens anders voor. Maar in een wipstoeltje kan prima!

6. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ik deed het hier in de wipstoel omdat hij ook nog niet zelfstandig kon zitten, ging prima.

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik zette haar in de mc op tafel, zit je zelf ook op de goede hoogte. Wel een handdoek erin gegooid voor de knoeipartijen. Wipstoel op de grond was geen succes aangezien wij een heel nieuwsgierige viervoeter rond hebben lopen..

8. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    In het begin zette ik hem rechtop in de wipstoel, later gwoon in de kinderstoel (triptrap)

9. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Bedankt! Dan gaat hij in de wipstoel volgende week : )

10. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Bij ons ging hij in het begin ook in de wipstoel. In eerste instantie zette we de wipstoel op de bank, daarna op de eettafel. Sinds gisteren heeft hij een mooie kinderstoel waar hij goed in zit, dus dan gaat hij daarin:)

succes ermee

11. Mayon

Mayon Niet meer actief

Hier ook wipstoel, eventueel op tafel. Handiger vond ik de maxicosy op een gewone stoel zetten, klem tegen de tafel. Wel erbij blijven natuurlijk.. Zou nog even wachten met de kinderstoel.

12. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    In het begin op schoot, dan zat ze echt goed rechtop maar ze kan al best goed zitten. Nu vaak in de kinderwagen want kinderstoel is nog in bestelling.

Deel Deze Pagina