snoetenpoetsers met klepje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Juffertje83, 22 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Even een 'praktische' vraag. Bestaan er snoetenpoetsers met hersluitbaar klepje? Er bestaan wel billendoekjes met zo'n klepje. Ik vind dat makkelijker voor onderweg, omdat ze dan hersluitbaar zijn en niet zo snel uitdrogen. Ons dochtertje speelt nogal graag met die verpakkingen en zo'n pakje sluit na een aantal keer echt minder goed, dan plakt het niet meer goed.

Zijn er snoetenpoeters die zo'n klep hebben? Ik ken ze niet...

2. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Bij de da hebben ze die! Standaard uitrusting hier ;)

3. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Action!

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    idd Action!

5. Bri

Bri Niet meer actief

En anders gebruik je toch gewoon een pak billendoekjes? Die zijn in mijn ervaring ook heel goed te gebruiken voor wangetjes.

6. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Ik vind die snoetenpoetsers echt ondingen, zo geparfumeerd en gewoon helemaal niet fris! Waarom neem je geen spuugdoekje mee en een flesje water? Kun je ook altijd je kindje opfrissen en is veel lekkerder voor het huidje. Heb je zelf al eens je gezicht ermee gepoetst?

Mijn meisje wil ook niet van die dingen en ook geen billendoekjes op haar gezichtje, gek genoeg is een gewoon vochtig doekje geen enkel probleem en vind ze de billendoekjes op haar billen ook niet erg ;)

7. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Action.....oranje verpakking met blauw, zijn 80 cent volgens mij

8. klein hummeltje

klein hummeltje Bekend lid

10 okt 2010
    528
    0
    0
    Brabant
    of gewoon lekker ouderwets een washandje in een boterhamzakje... :D Superhandig! Wijgaan de deur niet uit zonder :cool:

Maarre, moet gewoon doen wat je zelf wilt!

9. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Weet iemand of er ook snoetepoetsers zijn waar niet zo'n sterke zoete geur aan zit? Vind dat zelf verschrikkelijk! Heb een tijdje billendoekjes gebruikt maar las laatst op de verpakking dat je daarmee weer moet opletten dat je niet in de ogen komt (en gezien de wortel soms tot achter haar oren zit.... :) )

10. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    De doekjes van Woezel&Pip die zijn ongeparfumeerd.
    Ik gebruik deze ook en zit echt geen geur aan.

11. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Thanks! Ik heb ze volgens mij nog nooit zien liggen. Waar verkopen ze die?

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Als we weg zijn, gebruiken we een billendoekje en voor thuis na het eten een schoon nat doekje.

13. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Ik heb zo'n box voor de snoetenpoetsers van zwitsal en vind inderdaad ook die van woezel en pip het fijnst die stinken niet. Ze verkopen ze hier bij de kruidvat.

groetjes kim

14. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik haal ze bij Kruidvat.

15. Sandra G

Sandra G Actief lid

20 sep 2009
    152
    0
    0
    Ik heb doekjes van natusan, deze zijn ook geurloos. Het zijn billendoekjes en toetenpoetsers in een (je mag ze volgens de verpakking ook voor het gezicht gebruiken). Ik gebruik deze als toetenpoetsers, voor billen heb ik gewoon Zwitsal, maar dat wil ik niet in zijn (gevoelige) gezicht.

Deel Deze Pagina