Even een 'praktische' vraag. Bestaan er snoetenpoetsers met hersluitbaar klepje? Er bestaan wel billendoekjes met zo'n klepje. Ik vind dat makkelijker voor onderweg, omdat ze dan hersluitbaar zijn en niet zo snel uitdrogen. Ons dochtertje speelt nogal graag met die verpakkingen en zo'n pakje sluit na een aantal keer echt minder goed, dan plakt het niet meer goed. Zijn er snoetenpoeters die zo'n klep hebben? Ik ken ze niet...
En anders gebruik je toch gewoon een pak billendoekjes? Die zijn in mijn ervaring ook heel goed te gebruiken voor wangetjes.
Ik vind die snoetenpoetsers echt ondingen, zo geparfumeerd en gewoon helemaal niet fris! Waarom neem je geen spuugdoekje mee en een flesje water? Kun je ook altijd je kindje opfrissen en is veel lekkerder voor het huidje. Heb je zelf al eens je gezicht ermee gepoetst? Mijn meisje wil ook niet van die dingen en ook geen billendoekjes op haar gezichtje, gek genoeg is een gewoon vochtig doekje geen enkel probleem en vind ze de billendoekjes op haar billen ook niet erg
of gewoon lekker ouderwets een washandje in een boterhamzakje... Superhandig! Wijgaan de deur niet uit zonder Maarre, moet gewoon doen wat je zelf wilt!
Weet iemand of er ook snoetepoetsers zijn waar niet zo'n sterke zoete geur aan zit? Vind dat zelf verschrikkelijk! Heb een tijdje billendoekjes gebruikt maar las laatst op de verpakking dat je daarmee weer moet opletten dat je niet in de ogen komt (en gezien de wortel soms tot achter haar oren zit.... )
Ik heb zo'n box voor de snoetenpoetsers van zwitsal en vind inderdaad ook die van woezel en pip het fijnst die stinken niet. Ze verkopen ze hier bij de kruidvat. groetjes kim
Ik heb doekjes van natusan, deze zijn ook geurloos. Het zijn billendoekjes en toetenpoetsers in een (je mag ze volgens de verpakking ook voor het gezicht gebruiken). Ik gebruik deze als toetenpoetsers, voor billen heb ik gewoon Zwitsal, maar dat wil ik niet in zijn (gevoelige) gezicht.