Quinny Senzz

Discussion in 'De babyuitzet' started by SeaShell, May 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hoi hoi

ik heb sinds gister de quinny senzz in m'n bezit en nu wou ik graag weten of er meer mensen ervaring mee hadden?

Dit is de senzz

Prenatal |

Ik heb hem pas een dag maar ben er nu al aan verknocht! Wat een genot! Hij is met 1 hand in te klappen, mega licht en echt super klein! Ook heeft hij verschillende standen wat bijv de Zapp niet heeft. Ook zijn er reiswiegen bij te koop bij oa babydump zodat je hem vanaf het begin kan gebruiken en daarna als buggy

ik hoor graag jullie ervaringen

groetjes Danielle

2. SeaShell

3. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Hey toevallig...
    ik zit net te kijken naar buggy's want mijn Quinny Speedi set wordt vandaag verkocht aangezien ik de ligbak en maxicosi niet meer gebruik...

En ja, na het comfort van mijn Speedi SX wil ik geen standaard buggy. ik zoek toch wat uitstraling en comfort!

De Quinny Senzz viel mij dus ook al op.
    Maar wat bedoel je met klein.....?
    Ik ben 1.75 m. en mijn vriend 1.84 m. dus ik hoop dat niet hij bijv. zo klein en laag als de Quinny Zapp is??

ik heb ook een oogje op de Nuna Buggy.
    Ook een mooi ding!!!

4. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Gelden de aanbiedingen van Prenatal alleen op de website of ook in de winkel??

5. SeaShell

Hoi hoi

de aanbiedingen gelden ook in de winkel. Ik heb hem nik de babydump gekocht en die hadden de laagste prijsgarantie, dus heb ik hem daar nog 5 euro goedkoper gekregen dan bij de prenatal

ik bedoelde met klein dat hij heeeel erg compact is in te vouwen, hij is erg compact en past in vrijwel elke kleine auto :)

van de nunabuggy hoor ik dat je veel accesoires los moet kopen en hij niet erg degelijk aanvoelt.

6. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Ik ken iemand die de Nuna buggy heeft en die is er zeer tevreden over.
    Heb er zelf ook ff mee gelopen en hij loopt echt prima!
    En qua assecoires, het enige wat je er volgens mij eventueel bij moet kopen is een voetenzak.
    Maar neem aan dat de quinny die er ook niet bij levert.

7. SeaShell

Bij de nuna moet je de maxi cosi adapters en regenhoes enzo los kopen en bij de senzz zit dat er al bij :)

8. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Ik had begrepen dat de regenhoes er al bij zat.
    Adapters komen er inderdaad nog overheen, maar alleen als je die denkt nodig te hebben.

9. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    #9 Assi, May 21, 2010
    Last edited: May 21, 2010
    0owww de Nuna ziet er echt stevig en stabiel uit...op de pics dan, haha.
    Ik vind het frame ook stoer en mooi. Futuristisch.
    Als hij bevalt en de actie geldt nog (mits ze hem hebben) dan wil ik hem echt hebben..

En assecoires...och, ik gebruik hem als buggy. Er hoeft geen maxicosi op :) En assecoires koop je altijd makkelijk bij.

Ik ben trouwens ook heel benieuwd naar de Quinny Senzz.... op pics ziet een wagen er soms anders uit..
    Dat had ik met de Mutsy Spider buggy. Die wilde ik dus kopen.... Op de foto zag het er echt mooi uit. Tot ik hem een keer op straat zag...dat viel best tegen! En je kind kan op latere leeftijd de benen niet kwijt!!!
    Wat ik vaag vind voor een buggy...

10. Simba

Simba Fanatiek lid

Jun 21, 2006
    1,129
    19
    38
    Ik heb de Senzz en ben er heel tevreden over. Ik twijfelde overigens tussen de Senzz en de Nuna en heb beide bekeken. De Senzz is een stuk stabieler en steviger dan de Nuna, daarom koos ik voor de Senzz. O ja... en ook omdat de Senzz veel beter ´plat´ kan dan de Nuna en het boodschappenmandje vind ik ook ideaal!

11. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Ik neem de adviezen mee.

Mijn Quinny Speedi set is gisteren verkocht. Dus we gaan zo meteen met spoed op zoek naar een goede buggy want we vertrekken vanochtend naar het Dolfinarium.
    Mocht ik niks tegenkomen dan koop ik snel een simpele buggy van de Prenatal ofzo!

Ik ben de Senzz tot nu toe nog nergens tegengekomen. De Nuna trouwens ook niet, zie alleen maar die standaard buggy's overal.

12. Jikke27

Jikke27 Niet meer actief

Hallo,

Ik zit ook te twijfelen tussen de nuna en senzz. Ik wil hem veel gaan gebruiken, dus het moet echt een goede zijn!
    Is de ligstand van de nuna voldoende?
    Hopelijk komen er nog meer reacties.
    Assi; ben jij er al uit?

13. Simba

Simba Fanatiek lid

Jun 21, 2006
    1,129
    19
    38
    Hoi Jikke,

Ik weet niet hoe oud jouw kindje is, maar voor een baby/dreumes vond ik de ligstand van de Nuna niet voldoende.

Share This Page