Hebben jullie al leuke schoentjes gekocht voor de baby? Mijn man heeft vandaag schoentjes gekocht, en ik vind ze super! Show hier je leukste schoentjes!! View attachment 249515
Leuk! Dit zijn "onze" eerste schoentjes.. http://www.bengelkinderschoenen.nl/images/P/images%20(4).jpg Witte Allstars
Had geen zin om naar boven te lopen en een foto te maken...*schaam, schaam*. Daarom even een fotootje van internet afgeplukt. Dit zijn de eerste schoentjes van onze meid. Natuurlijk voor de sier, want eigenlijk heeft ze er geen donder aan. Hahah
Leuk al die schoentjes. Gekke vraag misschien maar wat is nou de eerste maat die je koopt? Of gaat het dan nog vanaf maanden. Wij hebben toevallig 1 paar schoenen gekregen (weet niet wat voor maat het is) en verder ben ik met alles bezig geweest behalve met schoenen
@maat schoentjes tja ik heb gewoon het kleinste genomen wat in de schappen stond hahaha, want het zijn toch niet echt loop schoentjes...als ze echt gaan lopen moet je wel een goed profiel onder de schoentjes hebben @charity ook geweldig die lacoste!
het linker paar komen uit portugal, gekregen van me schoonmoeder die daar een huis heeft het rechter paar hebben we van mijn zus gekregen, dat waren haar schoentjes, omdat me zus al vroeg liep en erg klein was zijn dit dus echte schoenen al
hoef je ook nog helemaal niet mee bezig te zijn. zolang als ze niet kunnen lopen zijn schoentjes slecht voor de ontwikkeling van de voeten pas als ze 3 maanden goed los lopen dan kun je gaan kijken naar schoentjes en dan schoentjes met een dunne flexibele zool. voor de eerste maanden zijn (leren) slofjes meer als genoeg aan de voetjes
IK ga mijn kleine ook niet iedere dag schoentjes aan doen hoor, maar voor een feestje ofzo is dat toch wel leuk...Vind ik dan
Ik zou persoonlijk wel uitkijken met teveel bestellen, mijn zoontje werd geboren met maatje 19/20, dus de schoentjes die ik had waren allemaal te klein. Beetje zonde (en achteraf sowieso onnodig, want gebruikte pas leren slofjes toen ze niet meer in de wagenbak lagen).