Ledikant verhogen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tania, 17 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ik weet dat ik een tijdje geleden een keer iets heb gezien om onder de pootjes van het hoofdeinde van de ledikant te zetten. Maar ik weet niet meer welke webshop dat was. Weet iemand dat toevallig?

2. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Geen idee, ik weet dat sommige mensen dat doen als hun kindje bv verkouden is. Wat dacht je van een boek? Het lijkt mij zo tijdelijk dat ik er niet speciaal iets voor zou kopen. Maar dat ben ik...

3. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ja, ik heb nu een handdoek onder z'n matras, maar die ligt er dus al anderhalve maand. Mijn zoontje is al die tijd al ziekjes. Steeds verkouden en oorontsteking gehad. Dat was net over en nu wordt hij dus weer verkouden. De kans is ook groot dat die oorontsteking vaker terug gaat komen dus ik wil eigenlijk wel een "mooiere" oplossing dan die handdoek of een boek omdat het waarschijnlijk veel nodig zal zijn.

4. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Een handdoek onder de matras wordt eigenlijk wel erg afgeraden. Daardoor ligt het matras namelijk niet meer vlak in het bedje en kan je kindje dus ook niet vlak liggen.

Wij hadden een paar stenen die over waren uit de tuin (kobbelstones) ingepakt en die onder de poten bij het hoofdeinde gelegd. Werkte super, ze hebben er echt 10 maanden aan een stuk onder gelegen wegens reflux.

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ik heb mijn bedje een tijdje iets opgehgoogd met een stapel donald duck pockets hahaha. Het viel niet op omdat ik een hemel boven het bedje heb hangen die bijna op de grond komt.

Liefs sassie

6. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Hier staat het bedje gewoon op een paar houten speelgoed blokken.

7. fafje

fafje Niet meer actief

van die bedblocks volgens mij...kan j mss daar op googlen

8. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ik heb inmiddels inderdaad die bedblocks gevonden. Zijn alleen gekleurde en die ik bedoelde zijn houten. Maar ik denk dat ik deze maar ga kopen want die andere kan ik echt niet meer vinden.
    Bedankt allemaal!

9. misa

misa Niet meer actief

Als het gaat om verkoudheid enzo, dan zou ik gewoon tijdelijk een kussen of handdoek onder het matrasje (hoofdeinde) leggen.

10. misa

misa Niet meer actief

Ooh, ik zie net dat je al gevonden hebt wat je zocht! :)

Deel Deze Pagina