Bugaboo: Welke Kleur Voetenzak?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Ise Bo, Oct 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ise Bo

Ise Bo Bekend lid

Oct 8, 2010
    885
    0
    0
    *
    Hallo Meiden,

Misschien een rare vraag, maar ik ben mezelf aan het afvragen welke combinatie nou het leukste is.

Hieronder staat de Buagboo Cameleon die ik thuis heb. Nu vraag ik me af of jullie vinden dat elke kleur hier leuk bij staat?! Stel ik kies voor een zandkleurige voetenzak, staat dit dan leuk ... of vinden jullie donker bruin leuker? Ik heb trouwens een zandkleurige parasol en verder de bugaboo zoals op deze afbeelding.

Nu vraag ik me iets af: Als ik de voetenzak er om heen doe, zie ik dan nog de bekleding van de stoel zelf? Op de afbeelding is bij het zitgedeelte een stukje zandkleurig en de rest is donkerbruin. Zie je die beide kleuren ook als de voetenzak er op zit of komt deze over heel het stoeltje en dus ook de rugleuning van het zitgedeelte?!

Verder ben ik benieuwd hoe jullie een roze voetenzak hierbij vinden staan en of het klopt dat je donker en licht roze voor de Bugaboo kan kopen?! Ik meen namelijk dat ik twee verschillende roze kleuren wel eens gezien heb ... of is er eentje misschien uit de handel?! Haha of ben ik gewoon echt in de war?!

Ik ben al op zoek gegaan naar afbeeldingen op internet, hoopte ergens foto's te vinden van Bugaboo wagens en dan verschillende voetenzakken ... zodat ik kan vergelijken, maar helaas heb ik dit niet gevonden.

Ik ben benieuwd naar jullie mening en mochten jullie zelf een Bugaboo hebben, hoe hebben jullie dan de kleuren samengesteld?!

Alvast bedankt!
    Liefs, Ise Bo

2. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Wij hebben bruine basis kleur en roze aanvullende (canvas) en wij hebben in dit geval gekozen voor een bruine voetenzak.

3. Ise Bo

Ise Bo Bekend lid

Oct 8, 2010
    885
    0
    0
    *
    Mooie combi hebben jullie!

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Ik zou voor een zandkleurige voetenzak gaan. Als je dan een andere aanvullende bekleding koopt past de voetenzak er altijd bij. Roze erbij kan wel maar ik hou meer van bijpassend.
    Je ziet niet smer van het stoeltje als de voetenzak erin zit.

Bij mijn dochtertje had ik canvas roze met antaciet

en nu heb ik off white en cobalt blauw met antraciet
    ik heb een antraciet voetenzak en die past dus bij alle kleuren

5. mamavanluca

mamavanluca Bekend lid

Jul 5, 2007
    639
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    zoetermeer
    wij hebben een bruine met aan vullende bekleding roze en een bruine voetenzak met roze parasol

6. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Je ziet niks meer van de bekleding als de voetenzak erin zit. Het enigste wat je ziet van de aanvullende bekleding is de kap. Daar zou ik hem bij combineren. Rose kan heel leuk vind ik.

Ik zelf heb grijs met kobalt blauw en daar heb ik een grijze voetenzak bij gekocht omdat het anders wel heel erg blauw wordt en grijs is weer makkelijk te combineneren.

7. misa

misa Niet meer actief

Ik denk dat je hoogstens de donkerbruine kleur nog ziet als je de voetenzak erin hebt. Dus dan zou ik voor zand gaan!

8. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

Dec 23, 2009
    1,000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben de antraciet basis en off white aanvullend. En hebben een roze voetenzak de donker roze want we konden idd kiezen tussen donker of licht.
    Ik zat ook erg te twijffelen of ik roze zou pakken of antraciet.
    Maar ik vind een beetje kleur wel leuk voor zo'n kleintje.

9. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Als je de voetenzak gebruikt, moet je inderdaad de kleur van de basisbekleding "wegdenken". Bij jouw wagen valt dus de zandkleur weg onder de voetenzak (die gaat over de rugleuning heen zeg maar), en zie je alleen nog de donkerbruine kap. Hardroze lijkt me hier erg leuk bij, of zand, dan hou je het wat neutraler.

Ik heb een antraciet basis met offwhite aanvullende bekleding. Hierbij een antraciet voetenzak.

Voor een tweede kindje koop ik denk ik nog een set aanvullende bekleding erbij. Roze als het een meisje wordt in ieder geval!

10. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    wij hebben de bruine basis en groene aanvullende fleece voor de winter, en voor de zomer de bright blue...

heb laatst een combi van donkerbruine basis met roze aanvullend gezien, en zag er super mooi uit!

11. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik zou voor de zand kleur gaan. Net wat Linda zegt, als je een nieuwe aanvullende bekledingsset koopt past hij er ook bij.

Van roze had je 2 kleuren, de fuchia (die hoord bij de canvas bekleding) en de lichtere roze (van de fleecebekleding) Ik weet niet if die lichtroze nog te koop is aangezien de fleecebekleding niet meer gemaakt wordt.

12. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    zou ook voor zand gaan...

wij hebben antraciet met zwart. voor mijn zoontje had ik antraciet met aanvullend denim. toen had ik een antraciet voetenzak, de kleur van de basisbekleding. maar nu zwart/antraciet met een antraciet voetenzak vond ik te somber, dus heb 'm verruild voor een off-white voetenzak.

13. Ise Bo

Ise Bo Bekend lid

Oct 8, 2010
    885
    0
    0
    *
    Wauw bedankt voor alle antwoorden! Hier kan ik zeker wat mee!
    Ik denk dat ik idd voor de zandkleurige zal gaan! Thanks nogmaals!

Heeft iemand misschien een foto van mijn wagen: Bugaboo Cameleon, basis: zandkleur, aanvullend: donkerbruin en dan met een zandkleurige voetenzak, bruine voetenzak en roze voetenzak? Ik ben al op internet wezen spieken, maar nog geen van deze combinaties op foto's kunnen terugvinden. Als je het op een plaatje ziet, kun je beter bekijken wat je zelf leuk vind, vind ik! Vandaar mijn vraag!

Share This Page