Babyentiener.nl slecht zeg!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Key, 4 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Key

    Key Fanatiek lid

    13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    #1 Key, 4 dec 2014
    Laatst bewerkt: 4 dec 2014
    Wat een ***winkel is dat zeg..
    Ik heb eergisteren drie artikelen besteld, allemaal voorradig volgens de webshop. Netjes vooraf betaald (stom!!) en binnen 1-2 werkdagen levering stond er. Zou een email krijgen met de track en trace code zodra het pakje de deur uit was.
    Nu dus twee werkdagen later en nog steeds geen email met code dus ik denk ik ga eens vragen. Ja mevrouw twee artikelen zijn niet meer voorradig en die krijgen wij ook niet meer, en het derde artikel heeft een levertijd van 3-4 weken. Misschien wilt u uw bestelling wijzigen..

    Ehh.. JA annuleren dus! En geld terug en wel meteen
    Grpff ik kan hier ZO slecht tegen. We leven verdorie in 2014 dan kun je toch wel regelen dat artikelen die uit het assortiment zijn niet meer te bestellen zijn?! Wat een achterlijke webshop..
    NIET bestellen dus mocht je dat van plan zijn..

    Ik hoop maar voor ze dat ze mijn €90 HEEL snel terugstorten
     
  2. Purk

    Purk Fanatiek lid

    19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben er een keer een autostoel besteld, oude collectie, mooie prijs en snel geleverd. Prima ervaring hier dus juist.
     
  3. Alexa82

    Alexa82 Lid

    11 sep 2011
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap dat dit enorm balen is en dat je niet blij bent. Echter een winkel of webshop zo bashen op een forum vind ik ook niet netjes. Uit dan je ongenoegen bij de winkel zelf. Als zij nou je geld niet teruggeven dan is het een ander verhaal. Maar dit kan wel eens voorkomen, heb ik ook wel eens met H&M meegemaakt. Maar om dit zo te doen... Niet mooi, maar goed, dat is mijn mening.
     
  4. nicole18

    nicole18 Fanatiek lid

    20 nov 2013
    4.495
    1.092
    113
    hier ook een paar keer besteld en geen klachten... misschien gevalletje dubbel pech? wel balen!!
     
  5. bllondiie

    bllondiie Niet meer actief

    Denk idd dat je net pech hebt gehad, ik heb hier in het verleden ook vaker autostoeltjes besteld en altijd netjes optijd geleverd,
    Natuurlijk wel jammer dat dit je nu overkomt en snap dat je er dan geen vertrouwens in hebt
     
  6. Zonnestraal2

    Zonnestraal2 Bekend lid

    28 jul 2009
    793
    0
    0
    Tsjee adem in en uit
     
  7. gusto

    gusto Niet meer actief

    Ook wel eens iets besteld en keurig op tijd geleverd.

    Kan gebeuren toch, als je je geld terug krijgt is er toch niet aan de hand, behalve dan dat het vervelend is? Vind je reactie wel een beetje overdreven...
     
  8. cizmo

    cizmo Fanatiek lid

    26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Ik heb ook slechte ervaringen hoor met hun webshop. Eigenlijk hetzelfde. De artikelen zouden voorradig zijn. Na een paar dagen dacht ik: het is nog steeds niet bezorgd. Toen moest ik er zelf achteraan en bleek niet alles op voorraad. Het zou er na een paar dagen wel zijn. Toen hoorde ik weer niks, bleek het er weer niet te zijn. Uiteindelijk dat deel van de bestelling geannuleerd en mijn geld terug gehad. De rest is vervolgens wel geleverd.

    Vond het vooral niet netjes dat ze niet zelf duidelijk berichten als het niet loopt zoals afgesproken danwel vermeld in de webshop.
     
  9. Key

    Key Fanatiek lid

    13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    #9 Key, 4 dec 2014
    Laatst bewerkt: 4 dec 2014
    Het gaat me er ook vooral om dat ik er zelf achteraan moet, terwijl ik mn pakje vandaag al gehad zou moeten hebben. Vind gewoon dat dat anno 2014 écht niet kan.
    Ik bestel supervaak dingen online en er wordt in 99% van de gevallen uiterst netjes gecommuniceerd.
    Hier kreeg ik een bot mailtje, niet eens met de optie om mn bestelling te kunnen annuleren. Alleen 'of ik iets anders in de plaats wil'. Natuurlijk niet, dan had ik dat toch al wel besteld??
    Krijg van andere webshops altijd keurig alle verschillende opties, namelijk de verwachte leverdatum, of ik wil wachten, zo niet of ik wil wijzigen, zo niet of ik mn geld terug wil en hoe lang dat duurt, referentienummers erbij, order kopie etc.
    Hier was t echt zo van 'ja hoi ze zijn uit het assortiment kijk maar of je wat anders wilt bestellen'

    Dat kan gewoon niet. Vind het uiterst onprofessioneel. En ja misschien was het hier posten in eerste instantie wat overdreven, maar na het plaatsen van dit bericht ben ik eens verder gaan googlen en je wordt dus echt niet vrolijk van de berichten die je leest over deze website! Vind t dus geen gevalletje aanstelleritis maar een terechte waarschuwing voor mn mede-forum-mensen
     

Deel Deze Pagina