Bij mijn dochter hebben we gewone hydrofiels gebruikt. Nu zie ik in de winkels ook van die hele grote hydrofiels. Net als Anas en aden Maar wat is hier nu het voordeel van? Voor inbakeren snap ik. En ik weet ook wel waar je hydrofiels voor gebruikt, dus die antwoorden zoek ik niet. Wat ik echt wil weten, waar gebruik je wél een grote hydrofiel voor, maar niet de kleine. Of waarvoor is de grote fijner?
Misschien in plaats van een badcape? Of handig voor in het bedje? Ik zie zo 1,2,3 ook niet echt ht mega voordeel van die jumbo dingen. Misschien nog op de bank of ik de box om op te leggen?
Ideaal tijdens het voeden om af te dekken elders dan thuis(bij borstvoeding), in het voorjaar/zomer ideaal om als dekentje in de kinderwagen te gebruiken of als bescherming tegen de zon aangezien het ademend materiaal is, ook ideaal om na het douchen je kindje helemaal in te wikkelen! Ik vind ze top en die van A&A blijven erg mooi en zijn heel zacht!!
Ik heb er drie van jollein. Ik leg er een op het aankleedkussen als ik mn zoontje in bad doe. Daar kan ik hem helemaal in wikkelen en snel afdrogen. Ideaal.
Heb er pas eentje gekocht bij de hema... Ik wil m idd voor het discreet voeden gebruiken en in de box ...
Ik ga ze gebruiken als de baby ligt te slapen in de kinderwagen zodat ze geen last gaat hebben van enthausiaste mensen en de 'omgeving' zegmaar weg is.
Voor borstvoeding lijkt het me inderdaad wel handig, em dan om helemaal in te wikkelen. Nog meer tips?
Ik heb er twee van de HEMA en gebruik ze nu veel voor bij het douchen. Onze zoon past er helemaal in en tijdens het afdrogen vat hij minder kou, doordat ik hem makkelijk nog wat kan toedekken.
Zijn ook nog niet zo lang bij de hema, als die bedoelt tenminste Liggen bij de gewone hydrofiel doeken. Je hebt zo ook van bv Jolein maar die zijn belachelijk duur
Ik heb er ook 2 liggen. Gekocht bij Babydump, inderdaad nog duur ook, 2 voor 19,95 geloof ik.... Heb ook nog steeds geen idee waar ik ze voor ga gebruiken eigenlijk haha!
Bij de hema kosten ze dat echt niet... Iets van 6 euro pers stuk. Ook niet heeeeee,erg goedkoop maar beter dan 20 euro.
Die van hema is 120 x 120 cm. Ik gebruik hem nu in het ledikant voor onder haar hoofdje, echt ideaal, want gewoon dubbel gevouwen en kan m helemaal instoppen. Mijn dochter slaapt op haar buik, en dan frummelt ze met haar handjes soms, dus een gewone hydrofiel zou dan helemaal oprollen, en dat vind ik geen veilig idee. Dus dit is ideaal. Gebruikte m eerst ook om in te wikkelen. Pas bij CB hydrofiel en badcape om haar heen, lekker warm.
7 p.s. Inderdaad niet duur, maar zeker ook niet goedkoop. Ik heb de "blauwe" variant, wit met blauwe sterren e.d. Hier ga ik er ook nog een paar bestellen voor een vriendin:Jollein aanbieding multidoeken / grote hydrofielluiers - Ikbenzomooi.nl ze kosten 17,95 voor 3 stuks. Prima prijs, lijkt me
Ja dat is ook een mooie prijs idd.... Ik heb die van de hema toen gekocht met korting en heb er niet perse 3 nodig weer... Maar ze zijn wel leuk!
Oh die ken k helemaal niet joh. Ik ga er dan ook 2/3 halen. Hebben ze bij de hema ook andere kleuren of alleen wit?
Bij de hema zag ik ze inderdaad, maar geen print keus. Een voor meisjes, een voor jongens. MAAr die van jollein zijn ook leuk zeg.