Ja heb ik inderdaad ook al naar gekeken, want dat leek mij ook een optie, maar als ik dan de periode uitreken waarvan ik uitga dat ik hem ga gebruiken, kom ik op bijna net zoveel uit als een wiegje nieuw kopen.. ik had dat iets goedkoper verwacht..
Wij doen het ledikantje op de kamer de eerste paar weken. Vind het zonde om wieg plus alle bijbehorende dekens en lakens aan te gaan schaffen voor zo'n korte tijd.
Toen de eerste werd geboren, hadden we het financieel niet zo breed. Wij hebben toen de kinderwagen op onze kamer gezet (ledikantje paste niet). Nu met de tweede een mooi wiegje gekocht voor naast ons bed
Mocht je toch voor een wiegje gaan, heb ik nog molton, 3 hoeslakens lichtgrijs en wat lakentjes. In elk geval 1 neutrale lakentje. Mag je gratis hebben voor alleen verzendkosten.
Wat ontzettend lief! Ik ben er nog niet 100% over uit, maar als de keuze toch op een wiegje valt zal ik het laten weten!
De hele zwangerschap gezegd dat onze zoontje direct op zijn eigen kamertje gaat slapen. Bij thuiskomst na bevalling in ziekenhuis heeft me vriend de ledikant verplaatst naar onze slaapkamer want we wilde onze kleine man toch wel bij ons laten slapen. Geen wieg gekocht. Alleen maar extra kosten. Als je ruimte het toelaat zou ik voor een ledikant kiezen.
Ik denk dat dit ook bij ons zo gaat gebeuren. Het is wat aan de krappe kant met het ledikant op de slaapkamer, maar het past wel.