Ledikant, wieg of co-sleeper voor de eerste paar weekjes?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mommyofthree, 26 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommyofthree

12 feb 2019
    65
    24
    8
    Vrouw
    Ja heb ik inderdaad ook al naar gekeken, want dat leek mij ook een optie, maar als ik dan de periode uitreken waarvan ik uitga dat ik hem ga gebruiken, kom ik op bijna net zoveel uit als een wiegje nieuw kopen.. ik had dat iets goedkoper verwacht..

2. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    ik heb mijn cosleeper tweedehands gekocht, maar wel nieuw matrasje bij gekocht

Mommyofthree vindt dit leuk.
  3. MamaDiamantje

MamaDiamantje Bekend lid

30 apr 2019
    507
    717
    93
    Vrouw
    Wij doen het ledikantje op de kamer de eerste paar weken. Vind het zonde om wieg plus alle bijbehorende dekens en lakens aan te gaan schaffen voor zo'n korte tijd.

4. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Toen de eerste werd geboren, hadden we het financieel niet zo breed. Wij hebben toen de kinderwagen op onze kamer gezet (ledikantje paste niet). Nu met de tweede een mooi wiegje gekocht voor naast ons bed :D

5. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.224
    23.297
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Mocht je toch voor een wiegje gaan, heb ik nog molton, 3 hoeslakens lichtgrijs en wat lakentjes. In elk geval 1 neutrale lakentje. Mag je gratis hebben voor alleen verzendkosten.

6. Mommyofthree

12 feb 2019
    65
    24
    8
    Vrouw
    Wat ontzettend lief! Ik ben er nog niet 100% over uit, maar als de keuze toch op een wiegje valt zal ik het laten weten!

Liekje81 vindt dit leuk.
  7. Kittycat2018

Kittycat2018 Actief lid

28 nov 2018
    105
    69
    28
    Vrouw
    De hele zwangerschap gezegd dat onze zoontje direct op zijn eigen kamertje gaat slapen. Bij thuiskomst na bevalling in ziekenhuis heeft me vriend de ledikant verplaatst naar onze slaapkamer want we wilde onze kleine man toch wel bij ons laten slapen. Geen wieg gekocht. Alleen maar extra kosten. Als je ruimte het toelaat zou ik voor een ledikant kiezen.

8. Mommyofthree

12 feb 2019
    65
    24
    8
    Vrouw
    Ik denk dat dit ook bij ons zo gaat gebeuren. Het is wat aan de krappe kant met het ledikant op de slaapkamer, maar het past wel.

Kittycat2018 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina