Hoi, Voor ons 4de kindje zijn we op zoek naar een nieuwe luiertas. Van tevoren een groot model. Handig qua ruimte maar best onhandig en niet zo overzichtelijk. Voor de twee oudste moet er niet veel meer mee maar voor ons zoontje voorlopig nog wat pampers en reservekledij. Ik vind de rugzakmodellen wel knap. Maar zijn ze ook handig in gebruik? Wat zijn de voor- en nadelen? Ik hoor graag wat jullie ervan denken en welke bijv. echte aanraders zijn. Groetjes
Ik lees eventjes mee. Ben ook heel benieuwd. Ik zoek een rugzakmodel die ook aan de duwstang te bevestigen is van de kinderwagen.
Wij hadden altijd een gewone rugzak. Echt prima. Maar we hebben ook een kinderwagen met enorme boodschappenmand. Ik vond de luiertassen altijd maar marketing en geldklopperij. Wij hebben drie kinderen trouwens.
Ik heb een luiertas maar gebruik deze nauwelijks. Altijd een rugzak. Geen speciale trouwens, gewoon een normale rugzak. En ik heb nog een soort toilettas voor wanneer ik kort weg ben met de kinderwagen. Die gooi ik dan onderin. Werkt perfect.
Hier ook gewoon een rugtas of schoudertas. Beetje afhankelijk van vervoer. Als ik een kind op de rug draag, dan schoudertas, anders rugtas.
Ik had eerst een cowboysbag luiertas, later een rugtas bij gekocht. Vind het een ideaal ding, veel handige vakjes en bovenaan bij de rits zit een soort metaal, waardoor de tas goed open blijft staan en je makkelijk alles kunt vinden. Het blijft netjes en overzichtelijk, vond ik bij mn cowboysbag niet. Dus ik zeg, aanrader!
Ik heb deze luiertas https://www.bol.com/nl/p/little-company-verzorgingsrugtas-lisbon-quilted-zwart/9200000085088294/?suggestionType=browse Ik heb hem nog niet in gebruik dus kan niet vertellen hoe hij bevalt helaas. Er zitten vakjes aan de binnenkant en 2 riempjes om m aan de duwstang te hangen !
Ik heb een gewone rugtas als we langer van huis gaan. Voor kleine momentjes weg gebruik ik de gewone luiertas. Als je een leuke tas met te weinig vakjes vind kan je er ook bijv een luier etui in doen. Reserve kleding kan je in een romper draaien tot een pakketje enz
Wij hebben deze van Little Company , fijne tas en ‘universeel’ om aan de duwstang te maken , een goede keuze
Ik heb nooit een luiertas gehad. Ik had een luier-etuitje voor een paar schone luiers,wat doekjes, een schone romper en een hydrofiel mee als matje en klaar. Dat etuitje stopte ik gewoon in mijn eigen tas erbij.
Dat scheelt misschien ook als je bv geeft. Ik geef flesvoeding, dus heb ook een fles, poedertoren en mini thermosflesje in mn tas. Verder nog een speentje, klein speeltje en later iets te eten voor de kleine.