hoi, woon in omgeving utrecht en wil dit weekend met vriend een leuk ledikantje en commode en andere leuke spulletjes scoren... maar waar? ik hoor veel positieve verhalen over kidsfactory.. andere aanraders?
Weet niet hoe de Kids Factory in Amsterdam is, maar hier in breda vind ik hem 10x niks. Rommelig en donker. Ik persoonlijk vond babyPark Kesteren erg leuk en mooi. Heb daar uiteindelijk ook mijn meubles gekocht. Ze hebben daar een collectie exclusief BabyPark. Mooie kwaliteit en net weer wat anders als wat de andere zaken verkopen. Vind in de meeste zaken alles een beetje hetzelfde. (Bopita, Coming Kids staat overal)
anderen die nog tips voor ons hebben?? utrecht het liefst... of amsterdam.. en het zou geweldig zijn als ze maandag open zijn.
Misschien de baby-dump ? Baby-Dump | De grootste online webshop voor duizenden baby artikelen zoals autostoeltjes, babykamers en kinderwagens
Bij Baby Park hebben ze nu actieweken met extra korting op alles. Volgens mij zijn de op 2de pinksterdag open. www.babypark.nl veel shop plezier!!
Wij hebben de meeste spullen gekocht bij kindercompagnie in Lithooijen. Dit is een hele grote winkel met allerlei baby- en kinderkamers en heeeeeeeel veel accessoires. Erg leuk ook om ideeën op te doen. Kindercompagnie Lithoijen, voor baby en groter
Ik heb hele positieve ervaring met Babyhuys Harderwijk. Op dit moment hebben ze ook nog eens staffelkortingen. Hoe meer je koopt hoe meer kortingen en deze lopen echt hoog op. Verder hebben ze een grote winkel met uitgebreid assortiment. En als het niet in de winkel staat kunnen ze het toch vaak gewoon bestellen. Je hebt er al een complete kamer (ledikant, commode en kast) voor 399.00