ledikant

Discussion in 'Baby en dreumes' started by missym, Nov 29, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Onze zoon wil niet slapen in zijn ledikantje, in de kinderwagenbak slaapt hij heerlijk, in de box valt hij in slaap. Eigenlijk overal behalve in de ledikant, hij blijft dan mopperen en huilen en als we hem dan in de kinderwagen leggen is hij direct vertrokken.

Hoe los ik dit op en hebben meer daar last van?

2. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Waarschijnlijk voelt hij zich daar niet geborgen genoeg in. Je kan de kinderwagenbak in het ledikant zetten. En dan af en toe overdag bak eruit en dan kijken of hij wel in zijn ledikant wil slapen.

Succes!

3. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    ja die bak staat nu ook in het ledikant, maar vind het wel irritant haha

4. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Haaha Ja staat zo raar he? Fayley heeft de eerste maand ook in de bak in het ledikant geslapen. Maar dat was omdat haar temp dan beter geregeld bleef ;) Tja dan heb ik verder geen handige tip voor je.... gewoon blijven proberen.

5. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Het ledikantje voorverwarmen? Misschien is het te fris?

6. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,480
    113
    Denk dat hij zich nog niet 'veilig' voelt in het 'grote' ledikant.

Mijn vriendin had het juist met de box, de kleine wilde daar absoluut niet in, totdat we met de zwangerschapsgym dames bij elkaar waren en de kleine even in de wipper van een ander werd gezet die in de box stond.
    Toen was er niets aan de hand. Schijnbaar voelde de kleine zich niet geborgen genoeg in de box, de ruimte was te groot.

groetjes Anita

7. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Dit deden wij ook. Het ledikantje voorverwarmen met een kruik en een t-shirt van mij erin leggen. Toen was het goed.

Share This Page