Van super vrolijke baby naar een super chagerijn

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door RianneD, 27 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RianneD

RianneD Actief lid

25 nov 2006
    252
    0
    0
    Hoi, nou het onderwerp zegt het al. Ik ben het een beetje zat. Ties was de eerste 6/7 maanden van zijn leventje een vreselijk gezellig,vrolijk kind, en de laatste maandjes is dat langzaam maar zeker totaal omgeslagen naar een verschrikkelijke chagerijn. Eerst kon je hem in de box leggen of op de grond met wat speelgoed en dan hoorde je hem wel een uur niet, als het niet langer was, nu is dat terug naar hooguit 5 minuten. Loopstoel wil hij niet, niet op de grond, niet in zijn stoel, niet samen spelen,op schoot is ook niet lang leuk, en slapen is helemaal een ramp! Zo is hij tig keer wakker 's nachts, en het in slaap komen is ook geen feest. Ik had ergens gelezen dat zodra baby's door hebben hoe ze moeten kruipen/tijgeren, er een wereld voor ze open gaat omdat ze nu alles vanuit een ander oogpunt zien en zelf op plekken kunnen komen, maar sinds Ties mobiel is krijgen we dus dit. Klopt dit wel? Moet ik hier iets mee doen of is dit een periode? Wel een hele lange dan..... Er is binnen ons gezin niks veranderd, niks in zijn omgeving. Weet het ook even niet meer....

2. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Jeetje meid wat vervelend.....
    kan je geen andwoord geven maar sterkte er mee

Groetjes jantina

3. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Is het geen sprongetje (een hele lange ;)) ?

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

ik zou als ik jou was proberen om een vast dagritme voor je kleintje in te stellen en hem ook echt even te laten huilen, ik denk dat hij langzaam maar zeker door krijgt dat met huilen hij aandacht krijgt met het gevolg dat hij dus telkens huilt voor aandacht geef hem ook niet teveel speelgoed beter is om 1 of 2 speeltjes om hem heen te leggen zodat hij zich daarop moet concentreren, leg hem bijvoorbeeld eens op zijn buik of zij met een kussentje in zijn rug zodat hij de kamer ook van een andere kant ziet

succes en groetjes nathalie ;)

5. RianneD

RianneD Actief lid

25 nov 2006
    252
    0
    0
    Hoi,
    Een dagritme hebben we al een hele tijd, elke dag dezelfde dingen om dezelfde tijd. En het is niet zo dat hij huilt, maar gewoon giga klagen. Speelgoed geven we ook niet teveel, en op zijn buik of zij leggen gaat niet echt meer aangezien meneer kan kruipen en dus ook omrollen :)
    Maar goed....pffff weer het eind van een vermoeiende dag

6. RianneD

RianneD Actief lid

25 nov 2006
    252
    0
    0
    Ik wil gewoon mijn oude Tiesje weer terug..... Hoe kan dit nou? Word er best onzeker van. Zal het misschien aan zijn helm liggen ofzo? Of doe ik wat verkeerd?

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ligt echt aan de sprongen hoor. Je hebt n lange sprong bij 6 maanden, daarna met 8en n halve maand weer zo'n lange.. denk dat Ties daar allemaal behoorlijk wat van mee pikt.. Justin is ook vaak chaggie dan.. pff en ook wekenlang hoor.. En tuurlijk doe je niks verkeerd! Misschien meer afwisseling in speeltjes ofzo? Ik noem maar n dwarsstraat he.. ;)

8. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Ik herken het wel hoor!Daan is nu 8 maanden en staat sinds afgelopen zaterdag ook te wiebelen op zijn voetjes ;)
    Wil nu niet meer in de box, want hij gaat direct staan en weet dan niet hoe hij terug moet én kan dan niet spelen!En Daan is normaal ook een heel vrolijk, opgeruimd mannetje..

Ook heeft hij bedacht om `s avonds tussen 23.00 en 0.00 wakker te worden en dan zoooooo hard te gaan huilen, tot ik hem eruit haal (jaja...heel verkeerd, ik weet het :-# ). Vervolgens valt hij bij mij op de arm direct in slaap!

Lees dus ff met je mee hier, ben ook benieuwd naar ervaringen van anderen. Gaat het weer over? ](*,)

9. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Ik herken het wel hoor!Daan is nu 8 maanden en staat sinds afgelopen zaterdag ook te wiebelen op zijn voetjes ;)
    Wil nu niet meer in de box, want hij gaat direct staan en weet dan niet hoe hij terug moet én kan dan niet spelen!En Daan is normaal ook een heel vrolijk, opgeruimd mannetje..

Ook heeft hij bedacht om `s avonds tussen 23.00 en 0.00 wakker te worden en dan zoooooo hard te gaan huilen, tot ik hem eruit haal (jaja...heel verkeerd, ik weet het :-# ). Vervolgens valt hij bij mij op de arm direct in slaap!

Lees dus ff met je mee hier, ben ook benieuwd naar ervaringen van anderen. Gaat het weer over? ](*,)

10. RianneD

RianneD Actief lid

25 nov 2006
    252
    0
    0
    nou vannacht en nu nog is het helemaal mooi. hij heeft alleen maar liggen gillen en huilen vannacht en wilde nergens slapen. als ik hem op mijn arm had dommelde hij een beetje weg en begon gelijk weer te huilen. ben net met hem bij de dokter geweest om te zien of hij wat kon ontdekken, maar hij vond niks! nu moeten we morgen bloed laten prikken,kijken of daar wat uitkomt..... arm kind

maar goed, hopen dat hij vannacht een beetje slaapt, nu overdag is het nog steeds een ramp,huilen en niet slapen.... weet het weer even niet hoor, wacht het wel weer af.

11. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Hè bah!Wat vervelend voor hem (én voor jullie)...ben benieuwd of er iets uitkomt!
    Gewoon lekker tegen je aan houden in dit geval en hem troosten..ze zijn wel 9 maanden, maar nog zó klein..

Sterkte en ik hoop dat het niets bijzonders is..

Liefs Emma

Deel Deze Pagina