Ik kwam in mijn zoektocht naar evt een andere duowagen (die van ons zit onder het weer... ) dit zitje tegen voor in de wagenbak: Litaf Kids2sit - De Babykraam kennen jullie dit zitje?
Deze zitjes kunnen niet op elke wagen. Het kan alleen als de reiswieg niet op een adapter zit. Het kan alleen als de reiswieg met een groot gedeelte op de onderkant van het frame steunt. (zie foto die erbij afgebeeld wordt bij je link.) De reden is dat op een adapter alleen het middenpunt wordt ondersteunt en het zitje komt op het voeteinde van de reiswieg. Het zwaarste punt komt dan daar te liggen en kan je reiswieg van de adapter afbreken. Moeilijk uit te leggen zo maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Welke wagen heb je?
Ik heb ook nog geen ervaring maar was wel geintresseerd, maar las een review dat ie niet op de easy walker past. Er is nog heel weinig info over te vinden.
Deze zitjes zijn echt iets van vroeger. Toen zaten alle reiswiegen direct op het frame maar tegenwoordig niet meer. Bij Teutonia kan het bijvoorbeeld nog wel. Vandaar dat je er zo weinig nog over kan vinden. Bij 95% van de wagens kan het niet meer. Misschien dat de Kidsit een optie is voor jullie? Dat is een meerij plankje met een stoeltje erop. Die past achter heel veel verschillende wagens ook achter de easywalker. Kid-Sit
Ja daar was ik al bang voor... wij hebben een quinny xl3 freestyle en dat is idd de reiswieg (dreamy) met adapters. wel vreemd dat er bijstaat dat ie voor alle wagens geschikt is...