Meedenken kleurtjes en thema kamertje!!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kwabbernoot, 22 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Dit is nu ons kinderkamertje, voor een jongen en een meisje straks. Het wiegje staat er nu nog, die komt naast ons bed en er komt een knalroze ikeabedje in de plaats voor(denk ik). We hebben vandaag alles omgegooid dus de muren en gordijnen zijn nog in het thema van de kamer van mijn oudste(leger). De plinten komen nog, worden gewoon witte.

Ik wilde voor thema bos gaan maar ik vind alle kleurtjes zo fris dat ik denk ik toch maar kleurtjes houd..

Maarr, hier het euvel, welke kleur op de muur? Nieuwe plaid over de stoel, hadden een grijze(die zit in de was) en nu ff een blauwe(te kort maargoed, ff voor het idee) maar er moet dus een leuk kleurtje bij. Welke aankleding?? Gordijnen moeten ook nog nieuw, deze vind ik te lang en te suf. Welke kleur gordijnen?? Welke muurschildering erbij?? Verder ideeen misschien??

Nou roep maar en help maar dames!!!!! En volgens mij moet ik het hemeltje nog wat lager doen ofniet? dat het stof op de onderkant van het bedje hangt ofzo???

2. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Niemand??????

3. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    jeetje wat jammer zeg. Niemand ideeën?? Helemaal niks?? :(

4. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Dus je wil de groene muur houden?
    aangezien je jongen-meisje kamer wilt, zou ik jongens gedeelte met blauw doen, en dan die groene muur bij je meisje misschien lila doen? dan houd je het ook wel frisser voor haar.
    (ik houd helemaal niet van groen) en dan misschien blauwe gordijnen in je jongens gedeelte, dan houd je het een beetje in de zelfde stijl, maar wel jongen/meisje gedeelte?

Boven je jongensbed zou je een tekst kunnen doen, of een stoere tekening voor kereltje. En dan bij je meisje iets liefs ofzo?

5. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Jeeeeee een meedenker!!!! :D

Nee ik wil het liefst alles uniform. Die groene muur moet juist weg, afschuwelijk.. Leuk voor mn oudste met zijn legerthema maar nu veelste hard.

Ik wil graag kleurtjes en barbapapa denk ik. Wel wat uniform dus niet echt splitsen met blauw roze. Zat te denken dat paars misschien wel leuk is op die muur? Of die kleur tussen geel en oranje in ofzo? Of limegroen? Maar welke kleur moeten de plaid en de gordijnen dan?

6. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Oh en het moet dus voor beide geslachten kunnen omdat ik een meisje in mijn buik heb en er al een jongetje slaapt:D Hoeft niet gescheiden te zijn maar het moet voor beide kunnen.

7. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
  8. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Hihi is wel heel gaaf!! Maar ik heb structuurverf en om dat glad te krijgen is wel een hele onderneming vrees ik :(

9. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Of rood met grijs? je hebt een grijze plaid toch? en dan je muur en gordijnen rood? Kan ook voor allebei en dan houd je toch je kleurtjes die je nu hebt?

10. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Ik ga ervan uit dat je de barbapapa op de muur wilt laten schilderen / plakken ofzo .
    Is het dan niet leuk om de groene muur te halveren ( onderste helft groen ) bloemen erbij en dan de barbapapa ( figuurtjes ) erboven te maken zodat het lijkt alsof hij in het gras staat.
    Afhankelijk van welk figuurtje neemt kan je de gordijnen daar op aanpassen.

11. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
  12. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
  13. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Hee dat barbapapa schilderij is ook leuk! We hadden op R zijn vorige kamertje dit thema, ik kan zelf best goed schilderen dus misschien ga ik wel een lieve barbapapa muurschildering maken op de lange witte muur, achter de bedjes.. Dat zou wel kunnen!

14. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Die met de regenboog is echt heel gaaf!
    Dat is ook voor allebei erg leuk! Zou je ook zelf kunnen doen he?
    Lichtblauwe muur met een hele grote regenboog en wolkjes :)

Vond deze site nog voor je, misschien dat je er wat aan hebt voor op je witte muur..

Muur / behang sticker Barbapapa

Succes er mee, hoop dat je een beetje inspiratie hebt ;)

15. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Oooh theertje dat is ook een idee ja! maar moet wel eerst een ander kleurtje op, donkergroen is zo donker.

16. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    #17 Kwabbernoot, 23 apr 2012
    Laatst bewerkt: 23 apr 2012
    Hihi bijntje ik denk dat ik het gewoon ga combineren allemaal!! pastelblauwe muur met een regeboog en wat barbapapas erbij( barbabientje verandert vaak in een vinder dus die kan mooi boven het meisjesbedje.. Barbaborre is heeeeeeeeeel sportief dus die kan ik boven R zijn bed laten "plonzen" in een pot met goud) ofzo! Zoiets leuk???

Ooh dankjulliewel voor alle tips!!

17. Jeetje mv 4

Jeetje mv 4 Actief lid

7 jan 2012
    241
    0
    0
    Brabant
    Die kleur blauw (op de eerste foto van dat behang met die bloemetjes) is ook erg gaaf! En dan met lieve/stoere meisjes accenten in roze en paars.
    Paarse muur is ook gaaf!
    En Barbapapa is een erg leuk thema, vind het origineel en fleurig en vrolijk! Succes, ben benieuwd naar het resultaat;)

18. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Ja! wel laten zien als je het af hebt he?

19. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    hihi dat is beloofd!

Deel Deze Pagina