Hallo dames. Wat zouden jullie met de schuine muren doen voor een babykamer? Zouden jullie elke vlak een andere kleur schilderen of het juist neutraal houden?? Ik kom er maar niet uit. En wat kan ik op deze schuine muur maken? Een schilderijtje hangen of iets dergelijks? Waar heb bedje komt te staan dat is gewoon recht. En op de foto's is het nog niet geschilderd maar het is wit geschilderd. We krijgen een jongetje dus ben benieuwd naar jullie reacties
Wij hebben ook een hele grote schuine muur, ik heb net wat foto's in mijn album geplaatst. Wij hebben er wolken van gemaakt.
In ons vorige huis waren die schuine muren wat hoger, maar dat hebben we zo opgelost. 2 muren behangen, waaronder 1 hele muur en dus 1 deel tot het schuine deel. 2 andere muren wit gelaten, werd anders te druk i.v.m. het behangetje.
Bij de ikea verkopen ze plankdragers voor schuine wanden, misschien kun je daar iets leuks mee! Die heten 'Ekby riset', op google kun je wel plaatjes vinden van hoe ze toegepast worden
Kaat wat een leuk idee! Zat ook zelf met sterren iets te doen ... Daphne ik zal eens kijken bedankt voor de tip! Jo mooi kamertje hoor! Maar onze muren zitten helaas wat lager
We hebben hetzelfde probleem ongeveer, maar volgens mij begint het schuine gedeelte bij ons wat hoger. Als ik zou willen, zou ik er bv. de commode nog in een hoek neer kunnen zetten. Het "schuine" begint hier op ca. 1,10 m. hoogte. Op die hoogte plakken we de behangrand van woezel en pip. Alles daarboven wit verven, daar onder wordt waarschijnlijk appeltjesgroen met, in parelmoerverf, hondenpootjes... Had voor het schuine dak nog niet echt ideetjes maar misschien plakken we daar wel de foamfiguren van w&p op. Of...... da's later misschien leuk, als het kindje wat groter is; glow-in-the-dark sterren, diertjes etc....
Wij hebben schuine wand juist neutraal gelaten.. vond het anders veelste druk worden.. maar dat is natuurlijk heel persoonlijk wat je met het kamertje wilt!
ik heb hier de schuine wand ook wit gelaten omdat het anders te druk werd. bij jouw beginnen ze ook vrij laag dus denk dat als je die een kleurtje geeft, het al gauw te donker/druk wordt.
Dolfijn mooi kamertje hoor! Droebeltje wij willen het niet knalblauw hebben maar een soort van pasteltint blauw. Maar misschien is het een idee dat wij niet alle schuine muren blauw doen maar om en om. Je ziet misschien op de foto dat de schuine muren een soort afscheiding hebben De rest blijft gewoon wit.