Ledikantdeken...welke hebben jullie en ben je tevreden?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lov23, 4 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Ik gebruik ledikantdekens van Kruidvat.
    Goedkoop, maar prima kwaliteit. Al vaak gewassen maar blijft mooi.
    Goed formaat ook, zodat ik de kleine lekker strak kan instoppen.

2. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    Ik heb een nijntje deken van Anel, een grijze jolein deken en een grijs/blauwe deken van de hema.
    Over alle drie ben ik tevreden, hoewel de hema deken in de winter wat frisjes is.
    Maar draak slaapt toch in een slaapzak `s nachts (overdag wel onder dekentje).

3. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ik heb er een van de kruidvat, hier ben ik het minst tevreden over, is te klein, weinig ruimte om lekker in te kunnen stoppen. Heb er ook 1 van de prenatal, maar vind hem vrij stug. Mijn favouriete is die van Koeka. Heb een dubbele wafeldeken en vindt hem ideaal. Is zowel geschikt voor de winter en de zomer en is heerlijk zacht en mooi groot zodat je ook aan de zijkanten goed kunt instoppen. Heb hem nog niet zolang, zoontje wil pas sinds kort onder een deken liggen (kreeg het koud met alleen slaapzak aan), maar wilde dat ik hem voor de oudste al had aangeschaft.

4. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Helemaal mee eens. Heb inmiddels 3 dekens van Baby's only, 2x de kabel variant met Teddy en 1x van de nieuwe serie (rib/korrel) ook met zo'n voering. Moet wel zeggen dat ik de 'oude' met teddy het fijnst vind. Heb ook het idee dat die warmer zijn.

Deel Deze Pagina