Nodigen jullie ook kindjes van psz/peuterschool uit voor een 3e verjaardag? (Neem aan dat ik de ouders er dan ook allemaal bij krijg op deze leeftijd en dat vereist weer een andere organisatie dan ik in mn hoofd had). Hoe doen jullie dit?
Ik heb dat niet gedaan, met grootouders, ooms en tantes en neefjes en nichtjes was het huis al stampvol. Ze vieren het op de psz ook nog, dus dat leek me wel voldoende.
Tot de 4de verjaardag vierden wij met familie en een paar vrienden die ook kinderen hebben. Pas vanaf de 5de verjaardag doen we een echt kinderfeestje waarbij er kinderen van school worden gevraagd.
Wij vieren het ook alleen met familie en vrienden. Hij mag ook nog trakteren op de PSZ en dan is het goed. Vind ook van een jaar of 5 dat dat een leuke leeftijd is voor kinderfeestje.
Dat gaan wij pas doen als ze op school zit. mss nodigen we 1 vriendje uit vd PSZ, die is hier ook weleens over de vloer geweest samen met zijn moeder. En dat klikt tussen ons ook wel. Maar dan nodig ik hem gewoon uit op een middag of ochtend, taartje eten, zonder andere visite. Gewoon ff gezellig de kids met elkaar laten spelen. Dochter gaat wel trakteren op de PSZ, is voor mij ook 1e keer, vind het erg spannend, haha! weer een mijlpaal.... *snik* hihi
Ja, het leek mij ook al wat te vroeg (denk dat dl ergens een filmpje heeft gezien van een kinderverjaardag, en een en ander bij elkaar heeft opgeteld). Ik kan altijd buurjongetje nog even binnenvragen; daar wil ze zelden actief mee spelen Trakteren zal dl ook wel leuk vinden, hopelijk kiest ze iets niet te moeilijks (we gaan zelf wat bakken/knutselen).