Ledikantje bijna te klein en nu?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door samarinde01, 20 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Dit is het HM kleed: Katoenen vloerkleed met motief | Wit/racebaan | Home | H&M NL

Zelf hebben we lijstjes gekocht en leuke autprint in kleur afgedrukt en erin gedaan. In de kubussen aan de want staan houten raceauto's van Janod en een spaarpot met voertuigenprint.
    Zoontje is helemaal gek op zijn kamer.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb voor de jongste zo'n plastic hello kitty bedje gekocht. Vond ze super :) . Ze heeft er inderdaad maar 2 jaar ingelegen, maar het was een fijn bedje. Daarna is het verkocht voor 50% van de nieuwprijs - of nog iets meer. Prima - iemand anders ook blij (en toch een soort van duurzaam) .
    Met dat bedrag een 2e hands hoogslaper gekocht, als tussen oplossing :p -omdat ik haar nog te klein vond voor de hoogslaper van Ikea (die is écht heel hoog, van Stuva geloof ik) . Als ze 6 jaar is krijgt ze die.

3. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Leuk kleed, van welk materiaal is de antisliplaag gemaakt?

4. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Ik heb even gekeken maar ik kon het niet vinden. Het blijft iig wel goed liggen maar het kleed is niet heel dik, wel gewoon stevig!

5. tuc

tuc Niet meer actief

Wij hebben de kura en zijn er heel blij mee. En zoontje ook. Hij heeft hem nu hoog met een tunneltent erop.

Zo'n autobed oid vind ik verschrikkelijk en komt er echt niet in...ook niet voor een paar jaar.

6. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Bedankt voor het kijken, dan mail ik ze even.

7. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113

Nou, opa en oma verwennen onze zoon graag. Ze kwamen zelf met het idee van het aanschaffen van een peuterbed en daarna dus een 1 persoonsbed. Ik denk zelfs dat ze het leuker vinden om het autobed voor zl te kopen, omdat ze hebben gezien dat hij gillend van plezier in het autobed bij de leen bakker kroop.

Ik ga nu even al jullie posts lezen. Ik ben een paar dagen offline geweest en zie ineens jullie berichtjes! :$:cool:

8. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113

Oooh dat vloerkleed! Geweldig! Die ga ik zeker aanschaffen!

Ook de suggestie van de bedstee vind ik super. Ik had hem al wel eens gezien, maar mijn man blijft echt bij een autobed/thomas bed en vind dit denk ik te kneuterig. Onbegrijpelijk natuurlijk.

9. sannever

sannever Fanatiek lid

22 jan 2014
    1.784
    1.580
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik heb een peuterbed van bed4baby ,super stevig en mijn zoon is er moeilijk uit te krijgen...:D .Het bed is 1.60x70,mooie maat vind ik...een 1 persoonsbed vind ik nog te vroeg.
    Ik vind themabedden niets,mijn zoon is net 2 heeft nog geen duidelijke voorkeur voor bv thomas de trein,frozen of wat dan ook.Als hij ergens een voorkeur voor krijgt haal ik wel mooie posters oid,die zijn makkelijker te vervangen als een bed.;)

10. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Nagekomen bericht van hm, mocht het nog iemand boeien: Onderlaag is van latex.

11. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.565
    1.866
    113
    Vrouw
    Wij hebben ook een Kurabed van IKEA, ben er heel tevreden over en mijn zoontje vind hem ook geweldig. Hij slaapt boven en nu nog speelruimte eronder(zijn broertje komt waarschijnlijk onder slapen). Qua bed opmaken heb ik er geen problemen mee

Deel Deze Pagina