Ik zoek crocs in maatje 20 voor Jelina. Weet iemand van jullie waar deze te krijgen zijn. Het hoeven niet perse de echte te zijn.
Volgens mij gaan ze echt pas vanaf maatje 21. Ik heb me ook rot gezocht! Sam heeft nog steeds maatje 17 en is net 2jaar geworden. Dus tegen de tijd dat ze die maat heeft zie je er waarschijnlijk niemand meer mee. hihi
op de markt! i.i.g in rotterdam heb ik ze gezien! maar goed misschien woon je wel in zuid limburg en dan worden het dure crocks hihi
ik heb ze voor alysia is maar 26 maar valt als maat 21 en ze hadden ze ook in maat 25 dus die valt als maar 20.... maar je woont in heerlen dus hier heb je er n iet veel aan dan
De echte croccs biginnen idd pas bij maat 21. Heb ze pas voor Nils gehaald. Maar mss de neppers? Groetjes Inge
Bij van Haren in maatje 20. In Maastricht zouden ze eigenlijk eind mei weer binnen komen. Wellicht dat ze in Heerlen ook al binnen zijn.
Ik heb de echte in maat 4 a 5 en die vallen als maat 21 idd. Ruben heeft maat 20 dus zijn ze nog wat te groot, maar hij kan ze al wel aan en met halve sokjes zitten ze al helemaal goed. Ik ben wel blij dat ze nog wat te groot zijn, heeft hij er nog wat langer wat aan Ik heb ze 2e-hands gekocht via MP, heb ook al een maat groter gekregen van de buuf omdat haar zoontje eruit gegroeid is. Je kan ze prima schrobben en dan zien ze er weer uit als nieuw hoor!
@Maud Daar stuur ik vanmiddag iemand heen. Maar volgens mij beginnen ze daar pas bij maat 21. Ik vind die dora crocs zo zuus. Als ze te groot zijn bewaar ik ze gewoon.
http://www.skechers.com/catalog/browse. ... odId=25172 Yes, ik heb er gevonden. In m'tricht in winkelcentrum Brusselse poort. Ze hebben ze hier vanaf maat 19.5 Yippie, eindelijk crocs voor mijn meisje. PS: Ze hebben ze ook voor jongetjes.