ledikantje naar beneden

Discussion in 'Baby en dreumes' started by megamuts, May 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. megamuts

megamuts Actief lid

Mar 24, 2007
    255
    0
    0
    Ons manneke kan zich nog niet omdraaien, maar we hebben wel al zijn bedje naar beneden gezet. Wanneer hebben jullie het bedje laag gezet?

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    zo rond 6 maanden hebben ook wij het bedje naar beneden gedaan. alicia begon toen net met draaien en had zoiets je kunt beter optijd zijn want wat als de uk zich voor het eerst optrekt in het bedje en er uit valt, nee mijn niet gezien en daarom dus optijd gedaan.

3. lindavg

lindavg Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    1,458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Je was me voor, dat wilde ik ook vragen.
    Ga dus even mee lezen.
    Amy begint nu de spijlen vast te grijpen dus denk dat ie ook naar beneden moet, wil niet te laat zijn dat ze er dus al naast ligt een x.

4. jantina

jantina Fanatiek lid

Aug 13, 2006
    1,551
    0
    0
    Hier ging het omlaag toen ze zich op ging trekken;)
    bij alleen draaien zie ik het gevaar nog niet zo;)

5. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Siem is 9 maanden en draait wel, maar doet vanuit die houding nog niet veel. Zeker niet in zijn slaapzak. Op de grond schuift hij wel naar achteren of om zijn as, maar dat kan wat bij betreft nog niet zo'n kwaad. Hij ligt hooguit achterstevoren in bed.

Bij ons dus nog steeds de hoogste stand. Heb er eigenlijk ook niet aan gedacht dat hij ineens wel zich zou optrekken. Of ben ik nu te onvoorzichtig? Zal het morgen eens op het CB vragen.

6. cam

cam Bekend lid

Dec 17, 2006
    572
    0
    0
    Hoi Hoi

Met 8 maanden eerste stand omlaag en zo rond 11 maanden helemaal omlaag, ondanks dat ze zich niet optrok. Ik wilde het een stap voorblijven, een fijn en geruststellen gevoel

2 weken geleden stond ze opeens in haar bed toen ik binnenkwam, ze was toen bijna 1 jaar :eek:

7. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    lars was 9 maanden. hij zat wel, maar deed verder vrij weinig, en ineens stond ie in de box, trots als een pauw, toen hebben we savonds alles naar beneden gegooid, box en bed.

8. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Ze kunnen het vaak ineens en zonder dat je het verwacht. Ik zou echt het zekere voor het onzekere nemen. Liever wat eerder dan te laat naar beneden.

9. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,089
    3,873
    113
    Rond 6 maanden, want ze rolde en woelde alle kanten op. Nu staat ze ook in haar bedje, dus het is maar goed ook.

10. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    hier bij een maand of 5 en een half, meneer draaide toen al door en we hebben het zekere voor het onzekere genomen.

het enige nadeel is het diepe bukken als hij nu naar bed gaat of in de box speelt.

joyce

11. jacqueline16

jacqueline16 Actief lid

Dec 6, 2007
    315
    0
    0
    Zelfstandig ICT-er
    Zuid Holland
    Te laat! ze is er nl. uitgevallen en ze kon nog niet eens goed zitten toen dat gebeurde. Volgens de HA op de HA-post gebeurt dat heel vaak. Hij zegt dat ze kunnen klimmen voordat ze kunnen zitten!

Dus kijk uit en doe het op tijd!

12. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    toen daan zich een beetje begon op te trekken hebben we heb een stand oplaag gezet
    en binnen een maand moest ie helemaal omlaag.
    Dit was rond een maand of 6 7 geloof ik

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,240
    7,282
    113
    Female
    Brabant
    Maar hoe weet je dan wanneer het op tijd is? Eva rolt zich nu om van rug naar buik en heeft ook regelmatig de spijlen vast aan 1 kant met haar handen. Zouden we het bed al omlaag moeten doen? En de wieg, is die dan nog veilig? Daar draait ze ook in om en ze houdt dan de bovenrand wel eens vast.

14. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

Aug 7, 2006
    2,015
    0
    0
    Met 6,5 maand ging madammeke hier al staan en toen hebben we als noodvaart de ledikant naar beneden gedaan.

15. emmie

emmie Niet meer actief

hier nog steeds op de hoogste stand... Ik zie het nog niet gebeuren dat seff zich op gaat tekken...hij kan vanuit de liggende houding nog niet een omhoog komen om te zitten, dus laat staan, staan!
    maar ja het is inderdaad waar...je weet maar nooit!

16. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Hier rond de 6 maanden.. Meneer lag met 1 arm en 1 been over de rand. Nog wel met zijn lichaam op het matras, maar met wat ongelukkige bewegingen/afzetten, had hij de vloer wel eens van te dichtbij kunnen zien. We zaten al een weekje te twijfelen. Dus eigenlijk hou ik me nu voor: bij twijfel doen, je kind is je vaak een stap voor ;)

17. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Ik had dus precies hetzelfde. Meneer kan wel zitten, maar alleen als wij hem zo neer zetten. Vanuit ruglig kan hij op zijn buik rollen en weer terug, en om zijn as draaien. Hij schuift ook achteruit. Maar gaan zitten of op de knieën staan, zie ik nog niet gebeuren.

In bed heeft ie het alleen nog maar gepresteerd om met zijn hoofd aan het voeteneind te komen. Maar na de reacties hier, ga ik het vanmiddag toch eens met mijn man bespreken. Kan die hem vanavond een standje lager doen...

18. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

Mar 23, 2007
    1,783
    0
    0
    ik heb zijn bedje gisteren toch ook maar naar beneden gezet.
    Als hij op zijn buik ligt probeert hij over de rand te kijken...en dat lukte ook al aardig, dus dat vertrouwde ik niet meer. voor je het weet trekt hij zich zelf op aan de rand.
    dus nu staat het bedje in de middelste stand. en het voelt toch een stukje fijner nu ik zeker weet dat hij er niet uit kan vallen.

19. mamita feliz

mamita feliz Actief lid

Oct 20, 2007
    260
    0
    0
    docente
    Lima
    Hier ook met iets van 5.5 a 6 maanden. Sem draaide ook al. Ik wilde het ook voor zijn. Met bijna 7 maanden ging hij voor het eerst staan (ook met slaapzak) dus ik ben blij dat we het vroeg hebben gedaan.

20. loca

loca Bekend lid

Mar 18, 2006
    544
    1
    0
    Flevoland
    Gisterenavond gedaan (zat al te twijfelen, maar door dit topic toch maar meteen gedaan) en spontaan bouwt meneer hele feesten in bed. Ondersteboven, op zijn knieeën, benen door de spijlen.......
    En hij slaapt voor het eerst in zijn leventje op zijn zij, een schattig gezicht!

Van mij mag hij nu dus echt gaan spoken, want zijn bed is babyproof!
    (Alleen 's nachts liever niet 8) )

Share This Page