Hallo, Mijn dochter ligt nu met slapen alleen maar onder een lakentje, maar die wilt ze nog wel eens wegtrappen. ( wat op zich niet zo erg is want het is soms wel 27 graden op haar kamertje ) Maar nu vind ik haar af en toe met haar been of allebei tussen de spijlen. En dat lijkt me niet echt goed qua afknellen enzo. Mijn moeder is bang dat ze zich omdraait en een been breekt ofzo. Maar is er iets wat ik hieraan kan doen? Of hoort dat gewoon bij die kleintjes, ze is ook zo beweeglijk. Groetjes Debby
mijn zoontje heeft dat ook,hij ligt in een ledikantje iets groter dan wiegformaat. stopt af en toe zijn voetje door de spijlen , maar als hij hem wil terug hebben. is het moord en brand. geen idee wat ik er aan moet doen. het is bij ons ook heel erg warm in de kamer. dus ik lees even met je mee. groetjes diana
onze zoon is wat ouder, maar als hij "gek" ligt, probeer ik hem toch voorzichtig goed te draaien. Als hij in een diepe slaap is, lukt dat eigenlijk altijd wel. Ivm de warmte draagt hij nu een romper, t-shirt en een hele dunne katoenen slaapzak, dan is het met z'n benen moeilijker om tussen de spijlen te komen. Ik had hem een keer laten liggen half op z'n zij, en toen had hij later helemaal een afdruk in z'n arm. Dat vond ik zo zielig, dat ik hem nu toch eigenlijk altijd probeer terug te draaien.
Misschien in een slaapzakje leggen? Ik heb dat probleem nooit gehad. Chenoa lag al vrij vroeg in een slaapzak ivm het wegtrappen van de dekentjes en omrollen.