Hey meiden, Ik wil wat inspiratie op doen voor Demi's tweede verjaardag. Vorig jaar wist ik al maanden van te voren wat ik ging halen. Dit jaar heb ik nog geen idee, mede omdat ze al zoveel heeft. Ik zat te denken aan misschien de treinbaan van duplo, zodat ik ook uitbreiding kan vragen aan de visite die langskomt. Maar ik weet niet of ze dat leuk vind. Gewoon duplo en de beestjes ervan vind ze wel steeds leuker en auto's en treintjes vind ze ook altijd wel interessant. Wat gaan jullie geven of hebben jullie gegeven?
vorig jaar heb ik pas op het laatste moment wat bedacht, maar nu weet ik het al maanden, en meisje wordt pas in oktober 2. Wij geven het keukentje van ikea.
Mila word vandaag over een maand ook 2, en vind het ook heel moeilijk. wil haar heel graag een keukentje geven, maar degene die ik heb gevonden zijn allemaal zo duur.. ze heeft een grote-meisjes bed nodig, maar dat vind ik geen leuk verjaardagscadeau, en verder heeft ze ook alles al..
het keukentje bij IKEA is inderdaad heel leuk en (dacht ik) 75 euro. Wij wilden ook een keukentje kopen voor zoontje maar hebben ons bedacht: het is een houten treinbaan geworden. Het keukenidee bewaren we voor zijn zusje!! Familie koopt uitbreidingen (rails, wagonnetjes etc)
heb m vorige week zien staan voor 100.. hij is erg leuk inderdaad, maar vind 100 euro wel een hoop geld
Wij hebben een poppenbedje gegeven aan ons meisje! Was afgelopen maandag jarig! Ik had ook beddengoed voor een groter bed gevraagd, knutselspulletjes, klei, puzzels, dekbed en kussen voor als ze een groter bed krijgt, kleertjes. We hebben ook aangegeven dat we graag geld wilden krijgen voor haar omdat we dat dan bij een groter bed konden leggen!
Ik vind het ook al zo moeilijk om iets te verzinnen. We hebben al zoveel speelgoed in huis, maar ja, speelgoed is voor de kleine natuurlijk wel het leukste om te krijgen lijkt mij. Als iemand dus nog suggesties heeft.........
Milan krijgt van ons een houten loopfiets (wishbonebike). En een tafeltent (alleen die krijgt 'ie iets later, die is nog niet af). Een keukentje heeft 'ie al, valt ook erg in de smaak! Wij hebben die van de karwei, die is maar 40 euro (ook van hout)! Zo'n treinbaan is ook wel leuk, maar ik denk dat ik dan eerder voor een houten treinbaan zou gaan dan die van duplo, ik denk dat daar langer mee gespeeld gaat worden. Verder misschien iets voor in de tuin (glijbaan, schommel, zandbak, wip, etc.) als je dat nog niet hebt? Of een aquaplay? Zand- en watertafel?
meisje hier word ook bijna 2. Dit is haar lijstje: - gouden armband - loopfiets - winterjas - keuken (de excelent van smoby/tefal) - pyama van dora - bikini - rijgkralen - cd speler - dvd mamase - kinderparaplu - hello kitty duplo - boek+c dierenliedjes - kindertrolley koffer - kliederschort - play doh klei - magisch toverboek van vtech - poppenbed - poppenbad - poppen kinderstoel - koekjesbakvormen - speelkassa - dierenmemory - puzzel van dora met 6,9,12 stukken - bambino loco - stempeldoos - kappop - kleding van noppies, bfc, tommy hilfiger of retour
Zo, dat is een behoorlijke lijst zeg! Hebben jullie zoveel ruimt in huis daarvoor? Er staan overigens wel weer wat goeie ideetjes tussen.
Ja dat moet wel lukken in huis , zijn nog 4 slaapkamers ongevult We hebben een erg grote familie en behoorlijk wat vrienden dus verjaardagen zijn druk bezocht bijons. En dat betekend dus ook veeeeeeel kado's bedenken voor mama
Wij doen niet aan zoveel kadoos. Dan maar wat kleine dingen zoals vouwblaadjes of krijtjes van familie en vrienden. Uiteindelijk wordt het wel weer een lijstje maar we beperken het hier wel.
Mijn dochtertje wordt over twee weekjes 2 en ik ben ook met haar lijstje bezig. - Speelkeuken, krijgt ze van ons - Driewieler, krijgt ze van haar oma - Pannetjes en snijfruit, krijgt ze van haar grote halfzussen - Een babypop met wat accessoires, krijgt ze van tante En dan komen er nog wel wat verrassingen.
Demi heeft voor haar eerste verjaardag een hoop gehad waar ze nog niks aan had: driewieler electrische quad kinder laptop dus nu vraag ik dingen die handig zijn / waarvan ik zeker weet dat ze het leuk vind: van ons heeft ze een groot bed kregen opa en oma1: dekbed hoes opa en oma2: zwemspullen (vleugeltjes enzo, ze hebben daar een zwembad dus kan daar mooi blijven) oom en tante: dvd van picollo en saxo (ofzo iets, vond m'n vriend leuk ) vriendin: krijtbord van ikea en verdere familie: -cd van K3 (voor in de auto handig, en mama vind het stiekem ook leuk ) -boekje over zindelijk worden -grote rijgkralen van de hema -krijt voor in bad en verder moet ik ook nog verzinnen maar ja ze komt om in het speelgoed maar vermaakt zich met een doosje elastiekjes die ze om haar teentjes doet
Nou dames, ik heb besloten een houten keukentje aan te gaan schaffen voor de verjaardag van de kleine. Nou heb ik bij de Hema in de online shop een leuke metalen pannensetje gezien, welke ik er graag bij wil kopen, maar weten jullie of deze pannenset van de Hema een beetje een redelijk formaat is voor een standaard houten keukentje besteld bij een online shop voor houten speelgoed? Kent iemand toevallig het pannensetje van de Hema? Is het niet te klein?
@linda86: Ik denk dat Demi juist minder lang met een houten zou spelen. Die van duplo daar kan ze meer omheen bouwen, dus dat is uitdagender denk ik. Voor buiten hebben we alles al (zwembad, glijbaan, schommel, speelhuisje, zandbak). En een waterplay vind ik minder omdat ze september jarig is dus dan heeft ze er maar kort wat aan. Lijstjes: vind ik ook handig om te maken. Helaas houd onze familie zich niet aan het lijstje. Vorig jaar kreeg ze helemaal niets van haar lijstje met als gevolg dat wat ze kreeg nog niet geschikt was (ijzeren harkje etc) of ze het niet leuk vond.
Aimar heeft al een houten autogarage van Plantoys en daarbij krijgt hij van ons het wegsysteem. Van opa en oma en zus en zwager krijgt hij een Puky loopfiets (zie afbeelding). Verder vragen we aan de visite Plantoys houten auto's voor bij de garage. Die kosten tussen de 7 en 12 euro en dat vind ik tenminste nog een redelijk bedrag voor een kinderverjaardag. Verder hoop ik nog wat duploblokjes/setjes te krijgen voor hem. Keukentje van de IKEA vond ik ook erg leuk, maar erg duur (100 euro) en Aimar is aan de kleine kant en kan er nog niet echt goed bij, misschien als hij 3 wordt