ideeen voor gebruik geboortekaartje na geboorte

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Wendy2007, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy2007

Wendy2007 Actief lid

29 mrt 2007
    254
    0
    0
    secretaresse
    Ik weet niet of ik dit in het goede topic plaats, maar ik zoek ideeen of leuke sites om iets leuks te doen/maken van je geboortekaartje, zoals het geboortekaartje op canvas af laten drukken.
    Wie heeft er een leuk idee of weet een leuke site?

Groetjes

2. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Van de eerste hebben we een tegeltje laten maken omdat het ontwerp ook een delfst blauwe tegel was en bij de tweede hebben we het op Canvas laten afdrukken. Geboorte kaartje was houten naam letters (wit) in het zand gelegd.

3. hamtaro

hamtaro Actief lid

31 mrt 2009
    293
    0
    0
    Mijn schoonzusje heeft een schilderijtje gemaakt van de vogeltjes op het geboortekaartje. Het is dus niet exact hetzelfde als het geboortekaartje, maar de kleuren en de dingen erop wel. Alleen dan in eigen fantasie geschilderd op canvas.
    Je kan dus zelf ook een schilderijtje (laten) maken van je geboortekaartje.

Verder heb ik ook wel eens websites gezien die o.a. het geboortekaartje lieten schilderen of drukken op:

- klompjes,
    - kinderstoeltjes
    - klokken
    - speelkisten

groetjes
    van
    Hamtaro

4. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.809
    9.317
    113
    Gelderland
    Ik heb het geboortekaartje in een schilderij gedaan met glas ervoor. Samen een gedroogde roos uit de rozen die ik kreeg van mijn vriend met het kaartje erbij. De lijst komt van de Ikea vandaan.

5. hamtaro

hamtaro Actief lid

31 mrt 2009
    293
    0
    0
  6. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Ik heb zelf een schilderij gemaakt met de afbeelding van het geboortekaartje van mijn zoontje.

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Tante van mijn vriend "vermaakt" de kaartjes tot "schoentjes" en doet ze dan in zo'n plexiglas-ei. Afhankelijk van het formaat van de kaart kan ze er 1 of 2 schoentje(s) van maken)

Dit heeft ze voor al haar neefjes/nichtjes gedaan, gewoon leuk kadootje ook.

8. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.992
    6.742
    113
    zuid-holland zuid
    ik heb zelf et geboortekaartje getekend, het is een soort "logo" geworden voor ons ventje wat ik op allerlei plekken terug wil laten komen:
    - ik heb het op het geboortebord geschilderd
    - ik heb er vlaggetjes van gemaakt voor op de cake met muisjes
    - ik heb er een mobile van gemaakt voor op zn kamertje
    Ik wil er ook nog kleertjes mee maken, een applicatie voor op z'n box-tas en zn eerste tafeltje en stoeltje wil ik er straks ook mee beschilderen

9. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Ik heb een doos gekocht en daar bovenop zijn geboortekaartje geplakt.
    In deze doos zitten de zwangerschapstest, test van mvm, eerste sokjes, groeiboekje e.d.

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij hebben het geboortekaartje ingelijst.. Nou ja hebben we kado gekregen..

11. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    hier hebben we hem in een dieptelijst gekregen met bijgeknutselde kleipoppetjes enzo heel erg leuk.
    En we hebben de afbeeldingen ook op een tafeltje en stoeltje laten schilderen en die heeft onze kleine meid voor haar verjaardag gehad.

Deel Deze Pagina