box hanger ouderwets model

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door winniethepoeh, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Hey

Mijn schoonmoeder zei dat ze vroeger een boxhanger had, die van links naar rechts over de box heen gespannen was.
    In het midden daarvan zaten dan 2 grepen waaraan het kindje zich kon optrekken. ( en wat speeldingetjes denk ik)
    weet iemand of dit nog te koop is?
    Of mag het niet vanwege de veiligheid?

Ze zou dit wel graag willen hebben, anders gaat ze zelf iets fabriceren;)

2. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hoi,
    Ik weet wel welke je bedoelt, vaak hingen er ook houten dingetjes aan, zie ze ook niet in de winkels, heb er ook naar gekeken namelijk!

3. Sjoelke

Sjoelke Bekend lid

3 jun 2010
    905
    0
    0
    Verstandelijk gehandicapten sector
    Noord-brabant
  4. winniethepoeh

@ sjoelke.lijkt er idd wel wat op, maar is het niet.
    In de babyzaak zeiden ze (gelukkig) dat dit niet meer verkocht werd.
    Ik vind het zelf namelijk niet mooi, en volgens mij wou ze het kado geven haha. Zijn zoveel leuke dingen te koop nu.

5. misa

misa Niet meer actief

Dat zou ik dan maar aangeven, anders heb je straks iets vreselijks in de box hangen... ;)

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    volgens mij hebben ze het hier op het kdv in de box hangen. Dochterlief vond het wel leuk om naar te pakken. Die handgreepjes zijn wel praktisch ook.

Moderne variant echter wat misschien ook leuk is, zijn de loopy loops

564296 Playgro Loopy Links

je kan er zelf allerlei dingetjes aanhangen. En hem zo aan je box hangen, maar bv ook aan de wandelwagen (aan de kap) of later gewoon aan het buggy deel. Altijd speelgoed bij en een heel simpel principe.
    Ik vind het érg leuk en meerdere oktobermama's (2010) met mij geloof ik - er waren er inmiddels meerdere die hem gekocht hadden.

Overigens hebben wij ook een gewone babygym hoor. Maar die gebruiken we meer op de grond.

7. winniethepoeh

;) ja ik wete het, maar ze bedoelt het allemaal zo goed. Ze blijft alleen een beetje erg hangen in hoe ze het vroeger had... wat goed voor haar kids was in nu ook goed voor kleindochter....En niet al die moderne rommel, daar krijgen ze adhd van :cool:

8. winniethepoeh

hm is misschien een idee, zal het ff voorleggen. Maar volgens mij ging het haar echt om het vastpakken van die ringen en zich dan omhoog trekken. En volgens mij kan dat niet met deze. Van de week de intertoys maar ff een bezoekje brengen.

9. misa

misa Niet meer actief

Is ook lastig en makkelijker gezegd dan gedaan..!
    Maar ik wist niet dat adhd besmettelijk was.. ;)

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

ow nee, dat klopt inderdaad.. het is niet geschikt om zichzelf aan op te trekken nee..

11. winniethepoeh

ow ja hoor, daar heeft ze een jarenlange studie voor gedaan:D. Lieve vrouw hoor, maar soms...

Deel Deze Pagina