Iemand bekend met de Marco Duo kinderwagen??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Princess81, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Hey meiden, kent iemand deze duowagen? Marco duo kinderwagen Ik vind de prijs erg aantrekkelijk, maar omdat hij zo goedkoop is, krijg ik een beetje twijfels ;) €100 is voor een bullending toch nog zonde van het geld hè....

2. sa1980

sa1980 Actief lid

24 apr 2009
    430
    0
    0
    Wij hebben deze 2 weken geleden aangeschaft. Onze jongste is nog niet geboren dus ik heb hem nog niet gebruikt.

Wij zaten te twijfelen tussen een nieuwe dure of deze. We hebben voor deze gekozen omdat we de wagen toch niet dagelijks nodig hebben en hem waarschijnlijk maar een jaartje gebruiken.

100 euro is hij wel waard maar het is geen wagen om 5 jaar lang dagelijks te gebruiken denk ik maar goed daar is de prijs ook naar.

Hij rijdt niet verkeerd voor dat geld en het lijkt redelijk degelijk voor 100 euro. wel veel plastic en simpele bevestiging van de wieltjes...

Na 3 jaar is de wagen volgens de verkoper ook echt wel op....

3. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.065
    1
    0
    Hollandia
    Bedankt voor je reactie :D Vindt je hem wel 'stevig' rijden zeg maar? Het viel me op dat de wieltjes in het midden zitten dus vraag me af of hij niet snel zal kantelen ofzo?

4. sa1980

sa1980 Actief lid

24 apr 2009
    430
    0
    0
    met alleen mijn dochter voor of achterin rijdt hij wel goed (ze weegt nu 10 kg). enkele weken geleden met de duo buggy van Kees gereden die een vriendin heeft gekocht voor ongeveer 250 euro. Erg zwaar (wel met 2 kindjes).

Ik verwacht voor 100 euro echt niet veel kwaliteit maar als je ziet wat andere wagens kosten dan denk ik dat je hier voorlopig wel plezier van kunt hebben. Zie dat jouw oudste weer wat ouder is als die van mij dus neem aan dat jij hem ook geen jaren wilt gaan gebruiken.

Ik heb zeker niet de indruk dat hij snel kantelf

5. sa1980

sa1980 Actief lid

24 apr 2009
    430
    0
    0
    hij schijnt zelfs uit de zelfde fabriek te komen als een ander merk duo buggy (die ze in dezelfde winkel verkopen en nu is afgeprijst naar iets van 130 euro???) kan nu niet op het merk komen... maar alleen omdat er een leverancier tussen zit heeft die een andere naam.

Deel Deze Pagina