leuke kleine kadootjes voor peuter

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door suus02, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.387
    863
    113
    home sweet home
    Hoi
    Met mijn dochter gaan we bezig met een "plaskalender" als zindelijkheidstraining (met kleine kadootjes als beloning na een aantal stickers). Wie heeft er een leuke tip qua leuke maar kleine kadootjes?

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.017
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik zou gewoon eens binnenlopen bij de drogisten, euroland en dat soort winkeltjes. Die hebben meestal wel bakken met wat 'goedkope meuk'. Daar zitten vast wel wat leuke dingen bij.

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

zeeman heeft ook vaak wat leuks voor weinig. Mijn dochter vindt de kleurboekjes erg leuk. Haarstiekjes en speldjes kosten ook niets daar en ze hebben wel leuke.

4. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.387
    863
    113
    home sweet home
    aan die haarelastiekjes had ik niet gedacht maar inderdaad dat vind ze vast ook leuk

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Action heeft ook altijd veel voor weinig!

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    foamstickers vind mijn dochter leuk, ik koop zo'n velletje bij de hema en knip het velletje zo dat ze allemaal los van elkaar zijn. Elke dag krijgt ze er dan 1.

7. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    bellenblaas,
    leuk gummetje,
    ballon

Zelf doen we trouwens niet aan cadeautjes.
    Hier teken ik een poesje of een visje oid op zijn hand als 'beloning'.

8. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    kijk anders eens bij lobbes.nl
    veel dingen voor heel weinig

9. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Amy wordt hier ook erg blij als ze een x een muntje in z'n automaat mag gooien.
    Heel soms kriigt ze een verassingsei maar dan eet ik de andere helft ervan op haha.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Bij de Hema heb je leuke badfiguurtjes

Verder pakte ik ook potloden in, feesttoeters en andere kleine boerderij diertjes.

11. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Dewi vindt verven helemaal geweldig.
    Bij de Hema heb je van die kleine vliegtuigjes van foam die je zelf moet verven en in elkaar moet zetten.

Deze vindt Dewi echt te gek, kosten nog geen euro.

12. Mama1978

Mama1978 Actief lid

10 jun 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier kan ze uren zoet zijn met een potje klei, foamstickertjes van de Zeeman (zelf lospulken en op een blaadje plakken) haarelastiekjes in en uit een bakje doen, knippen met een plastic schaartje, van die kleine potloodjes van de Action in een rond tonnetje (potloodjes eruit, dopje erop, dopje eraf...) enz.

13. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    bij de action hebben ze ook doosjes met een stuk of 10 stempels en 4-5 stempelkussentjes. Die zou je bv. allemaal apart in kunnen pakken en dan heb je voor ca. 3-4 euro al meer dan 10 kadootjes die ook nog eens bij elkaar passen.
    maar moet zeggen dat hier als beloning alleen stickers worden gebruikt. Dat vind hij al helemaal geweldig.
    Vroeger had mijn moeder bij het zindelijk worden in de nacht een A1 karton op mijn deur hangen en tekende dan in de ochtend een zonnetje, wolkje met druppeltjes of een echte regenbui in. Dat vond ik toen ook helemaal geweldig. Als er dan 5 zonnetjes waren kreeg ik inderdaad ook een cadeautje geloof ik. bv. potloodje/gummetje etc.

Deel Deze Pagina