Hoe ziet jullie babykamer eruit?? Wij hebben de meubeltjes al binnen maar nu moet er behang bij komen.. ik vind het zoooo lastig!! Ik heb gewoon geen inspiratie, probeer op google te zoeken, maar ook daar weinig leuke dingetjes.. Fotobehang gezocht, fotostickers.. maar toch moet ik iets voor me zien.. dus leuke sites of foto's van jullie kamertje: top!
hier was heel lang een topic over, maar zie dat het helaas op slot is gezet?! deze link: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/35778-show-babykamer-127.html daar vind je vast leuke ideeen! gr hummie
ik zal even kijken of ik foto's heb, maar ik heb zelf ook wat leuks gemaakt, namelijk een meubelpaneel (50 x 100 cm), 1 rol behang, een paar spiegeltegeltjes en een paar haken. Plank behangen, Haakjes erop geschroeft en spiegeltjes erop geplakt. Deze hangt aan de muur naast de commode. Erg handig om wat kleertjes aan op te hangen die ze uitdoet met slapen of klaar te hangen. Daarnaast hangt er ook een rol met watjes aan, dromenvanger, decoratie. je kan ook bij de kidsfactory kijken voor voorbeeld kamertjes om een sfeerindicatie te krijgen. Ik heb eigenlijk alles van marktplaats, behalve lakentjes en dekentjes.. Bij leen bakker hebben ze trouwens ook leuke standaard vitrage voor aan een roede. Ik heb zelf blauwe katoenen gordijnen geregen met roze vitrage.
Kijk eens op www.debijzaak.com. Daar kan je muurstickers bestellen en er zijn zulke leuke! Er staan ook heel veel foto's van babykamers, omdat mensen zelf hun foto's mogen insturen. Ik heb de vlinderboom daar besteld.
hoi hoi, wij hebben witte muren gecombineerd met antraciet kleur muren en daar glitters overheen gedaan. Nu komt er binnenkort de naam: Fleur, op de muur te staan. Mijn vader had letters van hout gezien, nu ga ik alleen nog bedenken of ze zo op de muur komen te zitten of dat ik er een paneel voor maak, in een andere kleur, zodat als er nog een 2de kindje komt, ik dat paneel makkelijk kan verwijderen, om die mee te nemen naar de nieuwe kamer van Fleur.
Kamer van mijn zoontje staat in mijn album, en hier een foto van de kamer van mijn dochtertje, met foto behang:
Wij hebben de basis heel simpel gehouden, gewoon witte muren. Gordijnen zijn nu besteld, fuchsia met wit en verder worden de accesoires in fuchsia.
Wij hebben onze meubels besteld bij de baby dump, Gibson Combi wood. We zijn erg tevreden over de kwaliteit, de meubeltjes zijn gemaakt van stevig materiaal. Één muur hebben we laten beschilderen door kidsgraphix. Dit is erg mooi geworden. Op de andere muur hebben we een canvas schilderij van kidsgraphix. gehangen. De gordijnen moeten we nog uitzoeken en nog wat losse assesoires.
wat een goede tip van De Bijzaak voor de muurstickers. Wij hebben namelijk klein kamertje met muren die gestuct (dus helaas geen fleurig behang)zijn en 1 schuine wand die we verfen. Wou wat creatiefs in de kamer maar wist niet hoe. denk dat ik nu een leuke muursticker besteld voor op de schuine wand.
De kamer voor onze knul staat in mijn album. Er hangen alleen nog geen gordijnen en er komen nog zilveren houten letters met zijn naam op de muur.