Ledikantje van IKEA?

Discussie in 'Babyuitzet' gestart door Hilly1980, 6 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.363
    10.316
    113
    Wij hebben de sundvink en zijn heel tevreden,
    Wanneer hij groter is kan je de zijkant verwijderen en gebruiken als peuterbed.

2. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
  3. pearls

pearls Bekend lid

29 nov 2012
    656
    0
    16
    Deze hebben wij ook, maar dan 30 jaar oud! Mijn moeder heeft die vroeger gekocht voor mij en mijn broers bij IKEA, ong. hetzelfde model! Hij is super stevig en van echt hout.

We hebben hem voorzien van een nieuwe laklaag en nu slaapt straks onze derde er in. Leuk dat ik er zelf in heb gelegen en ook mijn drie kids!

4. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Hier hetzelfde!! is een hele soepele overgang geweest van ledikant naar 'peuterbedje' omdat het hetzelfde bedje was was dit nog heel vertrouwd voor onze kleine. wij hebben dan ook geen problemen gehad dat hij zn bedje uitkwam.
    Als hij dan wat ouder is kan hij gelijk naar een groot bed en slaan we het peuterbedje over. Dat scheelt weer een hele uitgave.
    Daarbij vond ik de sundvik destijds (2,5 jaar geleden dat ik hem kocht) het meest stevige bedje je hebt er meer maar die vind ik toch wat minder stevig, zag pas wel dat ze nu en heel mooi meegroei ledikant hebben dat je echt kan ombouwen tot een peuterbedje ook qua lengte die is ook erg mooi, maar die hadden ze toen nog niet.

5. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Hier voor de jongste ook een gulliver ledikantje gebruikt. Hij is nu net over naar een peuterbedje. Daarvoor de zijkant eruit gehad (9 mnd), dus de overgang ging heel soepeltjes.

6. ejra

ejra Bekend lid

3 sep 2014
    946
    3
    0
    NULL
    NULL
    wij hadden de hensvik serie voor onze zoon. deze beviel veel beter dan de dure set meubels die we eerder voor onze dochter hadden.

7. unknowable

unknowable Niet meer actief

Dit dus!! Helemaal tevreden mee!

8. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Wij hebben een Gulliver, eerst gebruikt als co-sleeper en nu gewoon als ledikant. Bevalt prima, makkelijk in elkaar te zetten, stevig en niet duur.

9. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hier ook een bedje van de Ikea... Zeer tevreden!

Als ik je nog een tip mag geven... Gebruik als commode de ladekasten van de Ikea ;)

10. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hier de Hensvik voor onze dochter gekocht: 59,95.
    Bevalt uitstekend! En vind het er ook heel erg leuk uitzien.
    De commode vind ik niets, de kledingkast hebben we ook.
    Hier een gewone witte commode via mp erbij gekocht en het staat leuk bij elkaar.
    Voor de tweeling weer twee dezelfde bedjes bij Ikea gehaald. Dochter slaapt nog zo heerlijk in haar ledikantje, die mag daar voorlopig lekker in blijven liggen :)

11. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.363
    10.316
    113

Wij hebben die ook, zijkant blijft voorlopig nog zitten maar wij zijn tevreden.

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Heb ook de sundvik, heeft ze in geslapen als baby, dreumes (met zijkant eruit) en nu slaapt m'n jongste erin en de oudste in peuterbed. Ideaal dus!

13. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Wij hebben van IKEA, niets mis mee. Ziet er goed uit. Vond t zonde daarvoor veel geld te betalen. Kast ook van ikea,. Commode via marktplaats.

Deel Deze Pagina