Wij hebben de sundvink en zijn heel tevreden, Wanneer hij groter is kan je de zijkant verwijderen en gebruiken als peuterbed.
Deze hebben wij ook, maar dan 30 jaar oud! Mijn moeder heeft die vroeger gekocht voor mij en mijn broers bij IKEA, ong. hetzelfde model! Hij is super stevig en van echt hout. We hebben hem voorzien van een nieuwe laklaag en nu slaapt straks onze derde er in. Leuk dat ik er zelf in heb gelegen en ook mijn drie kids!
Hier hetzelfde!! is een hele soepele overgang geweest van ledikant naar 'peuterbedje' omdat het hetzelfde bedje was was dit nog heel vertrouwd voor onze kleine. wij hebben dan ook geen problemen gehad dat hij zn bedje uitkwam. Als hij dan wat ouder is kan hij gelijk naar een groot bed en slaan we het peuterbedje over. Dat scheelt weer een hele uitgave. Daarbij vond ik de sundvik destijds (2,5 jaar geleden dat ik hem kocht) het meest stevige bedje je hebt er meer maar die vind ik toch wat minder stevig, zag pas wel dat ze nu en heel mooi meegroei ledikant hebben dat je echt kan ombouwen tot een peuterbedje ook qua lengte die is ook erg mooi, maar die hadden ze toen nog niet.
Hier voor de jongste ook een gulliver ledikantje gebruikt. Hij is nu net over naar een peuterbedje. Daarvoor de zijkant eruit gehad (9 mnd), dus de overgang ging heel soepeltjes.
wij hadden de hensvik serie voor onze zoon. deze beviel veel beter dan de dure set meubels die we eerder voor onze dochter hadden.
Wij hebben een Gulliver, eerst gebruikt als co-sleeper en nu gewoon als ledikant. Bevalt prima, makkelijk in elkaar te zetten, stevig en niet duur.
Hier ook een bedje van de Ikea... Zeer tevreden! Als ik je nog een tip mag geven... Gebruik als commode de ladekasten van de Ikea
Hier de Hensvik voor onze dochter gekocht: 59,95. Bevalt uitstekend! En vind het er ook heel erg leuk uitzien. De commode vind ik niets, de kledingkast hebben we ook. Hier een gewone witte commode via mp erbij gekocht en het staat leuk bij elkaar. Voor de tweeling weer twee dezelfde bedjes bij Ikea gehaald. Dochter slaapt nog zo heerlijk in haar ledikantje, die mag daar voorlopig lekker in blijven liggen
Heb ook de sundvik, heeft ze in geslapen als baby, dreumes (met zijkant eruit) en nu slaapt m'n jongste erin en de oudste in peuterbed. Ideaal dus!
Wij hebben van IKEA, niets mis mee. Ziet er goed uit. Vond t zonde daarvoor veel geld te betalen. Kast ook van ikea,. Commode via marktplaats.