campingbedje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sassie25, 11 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Heeft er iemand ervaring met dit campingbedje?

X-Adventure Campingbed Circle Rood | Campingbedjes | Baby-Dump

Ik wil hem uiteraard gebruiken als we op vakantie gaan en voor als we ergens op visite gaan wil ik hem als box gebruiken. Zo was laatst Tycho zaterdagavond gaan slapen bij mn schoonouders en dan kan hij overdag alleen maar in de wipper....

Dus iemand ervaring met deze? Hoe makkelijk is hij uit/in te klappen, stevigheid enz enz.

Hoor het graag van jullie !

Groetjes Saskia

2. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Jep hebben we hier enige tijd geleden overgenomen en bevalt prima. En wonder boven wonder krijg je het ook weer makkelijk in gepakt zoals je het uitpakte. Wat we wel doen is eigen matrasje van ledikant meenemen (als er nog ruimte in de auto is!!). Dit omdat hij dan zijn eigen geur heeft en omdat het matras wat er in ligt echt heel erg dun is. Successs

3. Que

Que Niet meer actief

Ik heb een bedje van de prenatal. Met 2 wieltjes.
    Zelf vind ik met wieltjes makkelijker zodat je hem makkelijk kunt verplaatsen.

Wel zou ik als ik jouw was een extra matrasje ervoor kopen, want het matrasje wat er in zit is kei en kei hard. Je hebt speciale matrasjes voor de campingbedjes.

:p:p:p:p:p

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hoezo kan hij alleen maar in het wippertje overdag? Met 4 maanden kruipt een kindje toch nog niet? Dan kan hij toch gewoon met een lekkere deken op de grond? Dat doen kindjes hier ook, als ze hier een dagje zijn ( Neefjes, buurmeisje enzo ) gewoon lekker met een speelkleed op de grond liggen.

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Wij hebben ook dit campingbedje, alleen dan de groene versie :)
    Zelf zijn wij er tevreden over, wel hebben we een matrasje erbij gekocht aangezien het matrasje wat erbij geleverd wordt erg dun is en het kindje dan min of meer op een lattenbodempje ligt.
    Het bedje is zeker stevig, en makkelijk in en uit te klappen.

Deel Deze Pagina