Maxi-Cosy in de FamilyFix lijkt losjes te staan

Discussie in 'Verzorging' gestart door Strijkkraal, 5 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    In het kader van de voorbereiding, hebben we de FamilyFix in de auto gemonteerd (Isofix).
    Dat ging makkelijk, maar als ik de maxi-cosy erin klik, en ik schud een beetje aan de maxi-cosy, lijkt het wel alsof hij niet helemaal goed vast staat. Je kunt 'm er niet uithalen, maar hij schud wel aardig. Alle lampjes zij n overigens groen, dus het lijkt wel dat het goed staat.

Hoort dat of doe ik iets fout?

2. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Dit hadden wij ook, ik stond er een beetje van te kijken. Volgens de verkopers hoort dit, zolang alle lampjes op groen staan en de Maxi Cosi dus echt niet los te schudden is.
    Al zou je voor alle zekerheid even een autostoel-expert van een babywinkel kunnen laten kijken, als extra service. Maar bij ons was het dus ook het geval, dat is niet veranderd. Met de gordel stond hij overigens nog losser.

3. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Wij hadden dit eerst ook. Toen hebben we met de maxi cosi erop de familyfix nog weer aangedrukt, dus richting de rugleuning, waardoor die een stand verder terug ging. Toen zat de maxicosi met de voetenbank tegen de rugleuning aan en was was het wiebelen een heel stuk minder.

4. Lenita29

Lenita29 Lid

4 feb 2013
    9
    0
    0
    Tilburg
    Het klopt de maxi cosi zit er wat losser op. Maar je moet het zo zien.. jij zit ook niet vast in je stoel. Dus anders zou de baby veel meer schokken te verduren hebben. Maar het is echt een veilig systeem. Echt ik zou niet meer zonder kunnen. :D

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Dit hoort idd. Wat hierboven al werd gezegt, als hij muurvast zou staan zou de baby veel meer te voorduren krijgen. Nu geeft de MC ligt mee

Deel Deze Pagina