Ik heb op internet een hele mooie babykamer gezien. Alleen is het ledikantje 1.10 lang. (70x110) Ik zie alleen bijna over ledikantjes die 1.20-1.40 lang zijn. Wat is handig? Scheelt het echt een ledikantje van 1.10 of 1.40? Tot welke leeftijd zouden ze hier in kunnen slapen? Ik kan trouwens ook erg weinig matrasjes vinden die 1.10 lang zijn... ze zijn allemaal langer. En minder breed... Iemand advies?
Gek meid, dan weet ik het ook niet... Ik heb ook afwijkende maten, en nergen last van... Maar ben dus ook niet anders gewend haha
We hadden met mijn man nog laatst over dat ze in Duitsland een heel andere babyledikant maat hebben. Hij vond de breedte van de ledikanten in Nederland zo smal . Mischien kun je op duitse site eens kijken wat de maten daar zijn?
Hou er wel rekening mee dat alle (hoes)lakentjes zijn afgestemd op de standaardmaten! Verder maakt het volgens mij niets uit! Groetjes Suusje
Volgens mij is de standaardmaat van een matrasje 60 x 120 cm. Dus zou als ik jou was wel een ledikantje kopen met een standaardmaat anders moet je er alles op aan gaan passen (matrasje, dekentje, hoezen e.d). Silly
Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Daarom zit ik ook zo te twijfelen. Ik zal ze eens mailen en vragen wat de matrasmaat is. Dan weet ik wat ik moet 'zoeken'.