Wie heeft welke waarom? We wilden de gewone spaken met luchtbanden, maar dat bestaat niet blijkt nu! Het is of single spoke met luchtbanden of massieve banden met spaken (lightweight) Ik twijfel nu, want luchtbanden is wat lekkerder schijnt. Maar de single spoke heeft ook wel eens last van zwabberende wielen hoorde ik... Ik hoop dat iemand me advies kan geven!
Wij hebben de single spoke met luchtbanden, wel al tweede frame, i.v.m. gezwabber. Wij wandelen veel in het bos en met luchtbanden husselt ze iets minder door elkaar.
hoi, wij hebben hier wel een mutsy met gewone spaken en luchtbanden. maar is wel een model van 2006, misschien dat het bij de nieuwe lijn niet meer kan. luchtbandjes bevallen tot nu toe prima. joyce
Ik heb de single spoke met luchtbanden. Ben er super tevreden over. Is ook wel ons 2e frame hoor, maar dat is netjes afgehandeld. Als je een nieuwe koopt zou hij niet meer mogen zwabberen hoor omdat Mutsy het model heeft aangepast.
wij hebben de lightweight met single spoke banden (ja dat kan dus ook nog ) hebben hem pas 9 maanden en zijn al 4 reparaties verder. problemen: zwabberende zwenkwielen (echt heel erg irritant, op zowel gladde als ruwe ondergronden doen ze dat), speling in de duwstang zolang hij niet zwabbert is het een heerlijke wagen, maar zodra het zwabberen begint is de irritatie groot! het zwabberen word dan ook erger en erger. na een reparatie gaat het weer een poosje goed, totdat.... juist! ze weer gaan zwabberen. de massieve banden vind ik zelf niet fijn lopen, het 'veert' veel minder
Wij hebben net 2 weken geledne de singlespoke gekocht en de verkoper vertelde ons dat er idd veel problemen waren geweest met zwabberende wielen (geloof bij beide modellen) door iets met de asbusjes waar de wielen inklikken. Mutsy heeft het model nu aangepast en de problemen zijn voorbij. De luchtbanden is volgens mij fijner voor je kindje.
bij ons zijn die busjes ook vervangen en het zwabberde alsnog als een gek na een paar weken gebruik.. nu wederom een reparatie gehad en nu afwachten hoe het nu weer verlopen zal... als ik dit van te voren geweten had, had ik hem niet gekocht, je hebt maar een jaar garantie, bij ons zit dat er bijna op, en dan? wat zal het me wel niet kosten als ze dat steeds moeten repareren...
Wij hebben ook de spook-luchtbanden. Alleen de massieve banden zijn met spaken tegenwoordig. Mijn zus had een wagen met massieve banden en ik werd gek van het getril in mijn handen wat door de banden naar de duwstang kwam... Dus wij hebben luchtbanden. Handig is ook dat je die bandjes zo vol of leeg kan doen als handig is. Op het strand wat leger zodat je meer grip hebt bijv.