Ik lach altijd wel heeeeel hard om mijn zoontje als hij weer eens een peuterpuberdriftbui heeft. Staat ie met een rood hoofd en een dikke pruillip te brullen En wij (vriend, ik, mijn ouders, mijn broertje, vriendin van mij) maar lachen. Dan wordt die kleine nog bozer. Gemeen he?
Ik vind dat dus ook heel erg slecht van mezelf. Mensen vallen zich half ongelukkig, en ik lig op de grond te schateren van het lachen. In sommige gevallen is t echt heel erg, en kan ik ook niet meer stoppen met lachen..... Zal ff n rijtje neerzetten: *Ik sta in de stad op een soort verhoogde stoep, komt een vrouw aangefietst, en gaat RECHT voor mn neus op dr smoel. Echt zo hard, ze schoof gewoon verder op dr gezicht! Ik ben toen door mn moeder de winkel in gesleurd.. *Mijn broer is ooit van de schommel afgevallen, met naar achter zwaaien, en dan zo voorover op zn kin. Hoe hij t voor elkaar kreeg weet ik niet, maar er was geen bloed te zien, tot ie binnen bij mn moeder was. Ik lag weer te rollen over de grond, terwijl ik t echt zielig vond!!!! *Weekendje weg, en mijn moeder en ik lopen te kletsten..... En mijn moeder loopt me dr prut recht op n paaltje. Alle mensen kijken, en ik kon alleen maar lachen.... *Mijn man komt op zn kont van de trap af glijden, omdat ie een trede miste. Ik schrok echt enorm, maar toen ik zijn velletje van zijn arm in het stucwerk zag hangen, pieste ik bijna in mn broek.... Zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Ik schrik meestal heel erg op dat soort momenten, en kijk ook of ik iets kan doen... ik heb wel een ander "leedvermaak" verhaaltje een aantal jaren terug, 12 jaar wandelde ik heel veel in de avond met mijn vriend...heerlijk kletsen en bij mensen naar binnen gluren. hij moest altijd tegen steentjes trappen enzv.. tot we iets zagen liggen wat op een lang dennenappeltje leek, dichterbij gekomen wilde ik nog wat zeggen...ik herkende namelijk maar het was al te laat het dennenappeltje was een lange hondekeutel die hij vol op de neus van zijn schoen had zitten... ik heb niet vaak zo hard gelachen...
whahaha wat een prachtige verhalen hahahaha ik was onlangs bij een vriendin, vloog van de trap en lachte me een ongeluk, heb wel bijna 4 weken niet kunnen zitten Gaan we dus weer op bezoek, zeg ik tegen manlief, "let op, dat je niet valt" en dat meerdere keren, wat doet hij, hij gaat volop op zijn bek.... nou MIJ kon je toen ook oprapen
HAHAHAHAHAHA oo dames ik heb zo gelachen. Zo heb ik in mijn tienerjaren echt blauw gelegen om een vriendinnetje toen der tijd in de bioscoop. Hadden net popcorn en drinken gekocht. En heel raar op de een of andere manier maakt ze me toch een smak al die popcorn over de vloer. Je kon mij erbij opvegen echt. Ik ging helemaal los hahahahah. En ooit ook in de bioscoop, een meisje dat echt ontzettend stoer de trap af loopt. Een vuile blik links en rechts uitdeelt, en vervolgens de laatste treden zo van de trap afdonderd, en als klap op de vuurpijl gaat ze nog een keer onderuit voor het scherm bij zo'n verhoging. Toen had ik het niet meer, niet te geloven. En als klapper op de klapper, trok ik daarna ook nog perongeluk de wc deur bij haar open, maar goed dat is meer genant. Denk dat die dag in haar geheugen gegrift staat. Hahahaha.
Op een schemerige avond was ik samen met m`n vriend de honden aan het uitlaten. We lopen langs een perkje, gezellig kletsend en opeens is m`n vriend weg! Ligt hij op de grond, gestruikeld over zo`n klein hekwerkje wat enkelhoog is. Ik heb zo gelachen!! We waren op vakantie en op hotelkamers heb je vaak dat de douche in de badkuip zit. Hier dus ook... Wij gingen saampjes gezellig douchen, wisselde van plek (uiteraard zijn die baden niet groot) en m`n vriend gljidt uit, trekt het douchegordijn mee, valt bovenop het toilet en rolt daar weer vanaf.... Van de schrik moest ik erg lachen, maar wel meteen gevraagd, tussen het hikken van het lachen door, of het goed ging. Hij had de volgende dag wel een flinke blauwe kont!
Ik heb een erge maar als ik eraan denk begin ik weer te lachen. Even bij zeggen dat ik een jaar of 12 of 13 was. Mijn moeder en ik waren aan het winkelen, op straat liep een oude vrouw met een rollator. Ik denk dat zij dacht dat ze hem op de rem had staan of zoiets, iig, ik zag de rollator naar voren schuiven maar de vrouw liep niet maar leunde op de rollator, gevolg dat zij moet mee moest rennen en mij daar toch valt, ze had hakjes aan en toen ze dus op haar buik was gevallen zat haar schoen op haar rug met het hakje in haar korset. Ik lag echt in een breuk, kwam gewoon niet meer bij. En dan de geweldige reactie van mijn moeder, ben ik helemaal in lachen geschoten. Mijn moeder werd echt boos op mij omdat ik begon te lachen, zij was de vrouw gaan helpen en had haar omgerold en laten zitten/liggen. en kwam met de geweldige woorden: "Je moet niet lachen, dat oude mens had wel dood kunnen zijn of iets anders heel erg, je moet altijd eerst kijken of het ernstig is voor je begint met lachen." En die mevrouw bleef maar krabbelen op de grond en proberen mijn moeder grijpen om omhoog te komen, zegt ze nog, een moment hoor, ik kom zo bij u, moet eerst mijn dochter wat uitleggen. Oh sorry mevrouw dat was tactloos van mij, ik help u eerst even omhoog. Mevrouw omhoog geholpen en begon ze weer op mij te schelden. Toen lag ik alleen niet meer in een deuk maar de hele straat. Mevrouw had uiteindelijk niets. Mijn moeder heeft de dokter toen gebeld en heeft haar nog naar huis gebracht.
bij de AH hebben ze slagbomen voor het parkeerterrein, en die staan vrijwel altijd gewoon open.. ik kom aanrijden.. komt zon doos al kwekkend voorbij op haar dooie akkertje.. gaat boom dicht... vol op haar hoofd.. pijnlijk maar je kon me wegdragen. jaren geleden op school... we hadden apekooien met gym... klasgenootje start als eerste om plekje uit te zoeken.. ze springt op de bok met haar buik... en ze laat een enorme scheet die echt door gymzaal galmde... en omdat ze er alleen stond... kon ze niemand anders aankijken Mijn moeder had een Dafje vroeger, zon heerlijk pruttelend autootje. We hadden een begrafenis, zeer trieste bedoeling. Ma had der autootje op het plein voor de kerk gezet, een mooi plein met allemaal boompjes met een hekje erom heen. Dafje was een automaat, ma start, ma geeft gas, staat ding in achteruit, en ma vliegt met Dafje en al zo half over een hekje heen.. ze kon dus niet meer voor of achteruit, bleef maar gas geven in paniek..hebben ze haar uiteindelijk met autootje van het hek af moeten tillen. Pa kocht een zeilboot, met motortje achterop gebonden.. Kom zegt die, we gaan stukje varen.. ik stap in, ma zit voor het eerst in een bootje en houdt roer vast... pa trekt aan touwtje motor.. en flikkert zo van de boot af.. hangt nog aan dat touwtje... motor loopt en ma verkrampt helemaal achter het roer en houdt het stevig vast en vergeet te sturen. Niet fijn als je in een drukke jachthaven de bootjes wel heel dicht op je af ziet komen. Lag wel in deuk om mijn vloekende pa die over dat water kletste hangend aan het touwtje
whahaha echt vreselijk om jullie gelachen!! Een paar jaar geleden werkte ik op een camping samen met mijn vriendin , na een lange zeer warme dag bood een zeer knappe collega aan om ons naar huis te brengen met de camping bus . Dus fietsen in de koffer , hij zou ons afzetten bij mij thuis maar reed iets te ver door, dus wij zeiden stop hij bed8 zich niks en vloog op de rem de auto achter ons klapte op ons! en nu is dit eigenlijk niet om te lachen maar ik heb me bescheurd van het lachen pieste bijna in mn broek en mn vriendin was bloedjeserieus (logisch) waardoor ik helemaal dubbel lag
Geweldige verhalen hier! Vooral die met een oma. Wat erg maar zo grappig (sorry ). Ik ben zelf ook wel eens de trap afgevallen in een volle hema. Altijd zulke acties. M'n vriend zei laatst dat dat mij sierde toen ik weer eens op m'n bek ging. Vandaar dat ik ook zo moest lachen toen hij een keer wat had. Erg hè
hahhaa prachtig!! Hier hebben onze zoontjes ook wel eens van dat soort fratsen uitgehaald. En altijd bij papa
ik heb dat soort dingen altijd zelf. zo was ik een keertje weg met colega's heeeeeeeeeeeeeele lange tijd geleden . en ik wilde bokkesprong maken over een paaltje. neem dus een aanloop srpring.....................................................en plat op mijn bek. had namelijk een lange jurk aan hihihihihih oeps vergeten.
Hier nog een hele leuke, is al wel zo'n 12 jaar geleden............ Mijn beste vriendin moest in de pauze op school naar de wc, nou prima toch? Komt ze later de wc uitgelopen en loopt ze de volle gang weer in.............met een gebruikte maandverband aan haar schoen en dan met nog weleens een meter wcpapier eraan!!! Echt je kon me opvegen en de rest die het zag ook!
hahaha wat een verhalen hier ook 1, kids gingen samen in bad, papa zit erbij en ik ging wat dingen klaarzetten en opruimen, daarna rook ik vaak een sigaretje buiten, dus nu ook! net als ik buiten sta begint ons zoontje een drol te draaien, papa wist zo snel niet wat hij nou moest doen 'niet poepen' werkte ook niet en om nou die drol in het bad te laten vallen.. 'mamaaa maamaaa' werd er geroepen maar ja ik hoorde niks, tot ik weer naar binnenkwam, ik snel naar de badkamer, zat papa daar met een grote drol in zijn hand... je begrijpt dat ik mezelf eerst moest opvegen voor ik doekjes ging halen.
Ik heb er ook nog een paar. OP de middelbare school moesten we regelmatig honkballen. Ik sta klaar met die knuppel, mijn vriendin gooit de bal en zet (waarom?) 2 stappen na mij toe, ik haal uit en sla haar in volle vaart met die knuppel tegen haar heup, je kon me opvegen, haar ook tot de tranen over haar wangen liepen van de pijn Mijn vriend wilde op vakantie de vering van het bed even testen, staat daar te springen, maar vriend is lang en plafond was laag, knalt ie zo met zijn hoofd tegen het plafond, en ik kon niet stoppen met lachen. Mijn vriend loopt graag op sokken binnen, maar stoot zijn tenen zowat overal tegen en elke keer als ik weer Oeh hoor, lig ik weer in een deuk. Vriend test even of de elektrische vliegenmepper het nog doet, steekt er zo zijn vinger in, hahahaha!!!!