Leedvermaak...

Discussie in 'De lounge' gestart door Momfulness, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik zou me echt heel erg schamen voor mijn man als ie zo zou reageren.Een kindje weet niet beter maar die leer je normaal gesproken ook hoe hij daar mee om moet gaan.Ik heb echt wel humour en leedvermaak moet ook soms kunnen maar recht in het gezicht iemand uitlachen die waarschijnlijk omdat hij heel ziek is(geweest)zo moet praten vind ik echt nogal triest.

2. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Nou nu word er gezegd dat ie hem keihard in z'n gezicht heeft zitten uitlachen! Dat maak ik niet op het verhaal. Hoe ik het zie is dat ie z'n best doet om z'n lach in te houden maar dit lukt hem niet. Ja heel vervelend maar kan gebeuren. Ik heb het eens gehad op een begrafenis, moest echt keihard lachen(gelukkig in kunnen houden en naar de wc gerend om daar te lachen) en dat was echt niet omdat ik het zo komisch vond hoor! Was misschien wel een kind maar oud genoeg te beseffen dat dat niet kon. Soms kan je er niks aan doen! Zijn een soort zenuwen, je geen houding weten te geven. Dus ik snap je man wel hoor;). Zo heb je ook dat tv fragment van die presentator die compleet in lachstuip gaat als er een man met een hele hoge stem begint te praten:) echt te gênant om aan te zien, maar het overkomt je;)

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Sharmila jaaa die ken ik, is er daarna niet zo'n belgisch stel ofzo die een prijs kon winnen door 'sex' vragen te beantwoorden? :)

4. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Whahahaha ja precies die bedoel ik ja:D

5. Dana

Dana Niet meer actief

ik had mijn man ter plekke een mep tegen zijn arm gegeven, en gezegd kom op "snap out of it". erg onvolwassen vind ik het, sorry als dat bot overkomt maar ik kan het niet anders formuleren ;)

6. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Volgens mij ken ik die ook. Tenminste..als je deze bedoeld
    ‪Presentator met slappe lach (lange versie)‬‏ - YouTube

Verder, tja..vind het wel zielig voor die man.

7. VioletRose

VioletRose Niet meer actief

Dat was niet echt. Totaal in scene gezet! Een goeie sketch want mensen trappen er nog steeds in!

Ik ken het lachen wel maar ik kan toch echt wel beter mijn best doen om het te verbergen. Helemaal als je een ander daar "pijn" mee kan doen.

8. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    kan er ook niet zo om lachen, en noem dit ook geen echt leed vermaak.

leed vermaak noem ik het vrouwtje met hond dat wordt nat gereden, die gaat thuis onder een warme douche en doet droge kleren aan.

deze man kan niks aan de situatie veranderen al zou die misschien willen. hij had ook door kunnen lopen en jullie nog kunnen laten zoeken.

ik had ter plekke mijn vent op zijn plek gezet en excuus aangeboden voor het respectloze gedrag. en al helemaal met een kind in de auto. goed voorbeeld doet volgen maar slecht voorbeeld helaas ook.

lfs Hellen

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Hier zou het net andersom zijn gegaan.
    Ik zou in de lach geschoten zijn en mn man had zich voor me geschaamd.
    Als mn dochter dan zo'n opmerking zou maken zou ik me niet meer kunnen inhouden hoor!
    En dat is niet omdat ik dan om die man zou moeten lachen, maar wel om de onverwachte situatie.
    Mn buurman heeft zn laatste jaren zo'n ding gehad en dat klinkt gewoon geweldig grappig, dus als je dat niet ziet aankomen en je hoort dat ineens.
    Ja, dan schiet ik wel in de lach hoor.

10. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

D'r man had gewoon een lachstuip, het moment was misschien wat verkeerd gekozen maar soms overkomt het je...voor vele onbekend hier dus, tjongejonge. Vaak als je eenmaal begint met lachen is het moeilijk stoppen en hoe harder je dat probeert hoe moeilijker het wordt...en als je daar dan naast zit ga je nog meedoen ook :D

Op de begrafenis van m'n oma begon m'n zwager ineens te lachen, hij keek al een tijdje naar beneden en zag toen ineens dat ie twee verschillende schoenen aan had...wel even een luchtig momentje op zo'n dag :D

11. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    vind het een beetje triest....

niet van je zoontje hoor!
    dat is een kind

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nou dit had mij ook kunnen gebeuren!
    Dat is iets wat je niet verwacht en dan schiet je in de lach, en dit is niet uitlachen maar dat gebeurd gewoon.

Ik heb meestal een lachkik op momenten dat dit juist niet moet. En dan weet ik dit moet ik niet doen, maarja als je 1x moet lachen.... Dan kun je niet stoppen.

:D

13. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Hoe rot, beschamend, fout, of not done t ook is, als je in de lach schiet kan je er gewoon niks aan doen.
    Dan kan je t zelf ook echt heel erg vinden, maar als je moet lachen, dan kan je t soms niet tegenhouden.....

14. tulip

tulip Niet meer actief

het wordt idd allemaal wel een beetje verdraaid, er staat nergens dat die man keihard in zn gezicht is uitgelachen. Soms gebeuren die dingen hoor, (ik ga er nog steeds vanuit dat het echt per ongeluk ging) ik zag er ook echt de humor niet van in toen mn oom overleden was, ik mis die man nog elke dag. Maar ik kon dat niet tegenhouden.

15. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Vind het ook niet echt om te lachen, beetje triest zelfs...

16. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Van het zoontje snap ik het wel, mijn dochter roept ook Sinterklaas tegen elke man met een baard... Maar van je man vind ik het echt ontzettend kinderachtig. Ik ken toevallig iemand die zo'n pijpje heeft, misschien maakt dat verschil. Maar echt heel flauw om daarover in de lach te schieten... Ik zou dan ook echt kwaad zijn op mn man

17. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Mee eens!

18. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Wat een hoop reacties!

Mijn man deed inderdaad alle moeite om zijn lach juist in te houden hoor, hij vond het zelf ook heel vervelend. Hij schoot achteraf gezien gewoon in de lach vanwege het geluid. Nu moet ik ook zeggen, het klinkt heel apart. Zelf kan ik mijn lach dan beter inhouden maar in deze situatie kon ik me in eerste instantie gewoon niet voorstellen dat je er uberhaupt om moet lachen. Ik schrok er eerder van, het was ook een vrij jonge man.

Mijn zoontje is inderdaad niet in staat om zich al in te leven in andermans situatie en toen hij begon te roepen Leeeuw, ja toen werd het voor mij ook moeilijk.

Soms kom je ook in situaties waar je niet echt om vraagt.

19. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Neemt niet weg dat ik op het moment zelf, wel boos was. Ik vond het erg sneu voor die man.

20. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hahahaha ik zie het helemaal voor me!

Deel Deze Pagina