Ja de designers vinden dat hun kleding het mooist staat op zo'n soort vrouwen... Snap er niets van want niemand ziet echt hoe de kleding staat op een normale vrouw waarvan niet alle botten uitsteken..
Die ene die hurkt en der rokje omhoog doet plast op de catwalk. Staat ook in t onderschrift van het filmpje.. GADVERRR!!
Och... Wat een ramp ook! Wiebelschoenen, vaak zo spekgladde runway en die stelten van die meiden. Dodelijk combinatie als je het mij vraagt .
Volgens mij heeft ze daar gewoon een probleem met haar ondergoed of zo? haha ik zit letterlijk met rode wangen van dit soort filmpjes,vind het gewoon moeilijk om te kijken
Ben ik de enige die echt misselijk word van die bijna brekende enkeltjes? Echt dat meen ik, krijg zo een raar gevoel in m'n buik van die beelden....
In die laatste val filmpjes op een rij die americans next top model valt eerst van de trap en loopt ook nog tegen dat zwiepende ding aan....... ai Tis ook niet normaal te doen volgens mij op zulke schoenen met veel te lange jurken en een spek gladde vloer.
Nee hoor ik word er ook eng van, die bijna dunne brekende enkeltjes Vind het wel hilarisch, maar ook best vies om te zien ofzo