Ervaringen BonPrix?

Discussion in 'De lounge' started by BeertjeY, Mar 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

May 9, 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Hai hai,

De titel zegt het al.
    Hoe zijn jullie ervaringen via BonPrix, bestellingen online?

Zijn ze net zo goed qua service als H&M? Esprit?
    Zijn de bestellingen snel geleverd? Kunnen bestellingen die niet goed zijn gemakkelijk terug worden gestuurd?

Hoor graag jullie ervaringen.
    Alvast bedankt voor jullie reacties!

2. Ik zweer na elke bestelling weer dat ik er nóóit meer bestel, maar zwicht dan weer voor de lage prijzen.. Wat dan weer een heleboel frustratie en ergernissen oplevert.. Ik zeg, áls je het kunt weerstaan; niet doen ;)

3. Linana

Linana Niet meer actief

Ik heb ooit in het verleden wat besteld bij BonPrix en ik heb dit sindsdien niet weer gedaan.
    He duurde ontzettend lang voor mijn bestelling er was. Ik vind de H&M altijd al lang duren (ongeveer een week), maar dit duurde echt 3 weken geloof ik.
    Terugsturen heb ik niet gedaan dus daar kan ik je niet mee helpen.
    Verder vond ik de kwaliteit ook niet echt je van het....

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Wat kwaliteit betreft, die wisselt. Soms is het prut, soms heel goed.

Ik heb 1x problemen gehad met leveren en daarna is het 20x goed gegaan. Retourneren is nooit een probleem geweest, je maakt een afspraak voor ophalen en als je al betaald hebt krijg je het snel weer terug. Leveren kan 2 dagen tot 3 weken duren als het beschikbaar is.

5. macy77

macy77 Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,239
    1
    0
    Prima, had een feestjurkje besteld in verschillende maten, binnen twee dagen thuis, die niet pasten teruggestuurd en het verschilbedrag met verzendkosten overgemaakt.
    Kies wel voor een acceptgiro. Anders krijg je misschien gedoe met geld terugsturen enzo, daar zijn ze niet zo snel mee..

Liever bonprix dan h&m

6. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    1x proberen te bestellen. Is van alle kanten fout gegaan (geen email met bevestiging, na 2 weken over en weer gemorrel kwam er uiteindelijk uit dat de betalings optie die ik gekozen had niet kon! Ja hallo waarom is die optie er dan!?!?! En toen begonnen ze moeilijk te doen omdat ik een betalings optie moest kiezen die ik niet wilde) waardoor ik de bestelling weer heb geannuleerd en zal dankzij de niet bestaande service ook niet weer bestellen.

7. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    1,335
    1
    36
    winkel medewerkster
    Vind het helemaal niks, de maten zijn raar en levering duurt lang dus nee voor mij
    Geen bon prix meer

8. trotsemams

trotsemams VIP lid

Aug 20, 2009
    5,653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Hier niet erg goede ervaringen.Heb er wel het eea aan positiemode gekocht,echt spotgoedkoop.
    Nu 2x geprobeerd het eea te bestellen,dat gaat goed.En dan een week later komt er een mail dat de bestelde produkten toch niet meer leverbaar blijken te zijn.Echt heel irritant!

Maar idd die prijzen,die zijn natuurlijk erg leuk waardoor ik het nog niet helemaal opgegeven heb haha

9. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

Jan 1, 2011
    2,126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    ik heb er ooit 1 keer besteld. Wat een drama met retour sturen.
    ik zou het je niet aanraden dus.

10. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik heb het 1 keer gedaan maar echt nooit meer...

11. Gibbie

Gibbie Actief lid

Jun 26, 2009
    191
    0
    0
    secretaresse
    Westland
    Ik heb eigenlijk geen slechte ervaring met BonPrix. Wel weer met de H&M. Als je iets terug stuurt, krijg je niet gewoon gelijk je geld terug maar blijft het tegoed staan. Als je het wel uitbetaald wil, moet je even bellen naar een betaald nummer.... Vind ik zo raar. H&M doe ik niet zo snel meer....

12. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Heb alleen een zwschaps winterjas daar besteld, dacht dat zal wat worden, maar binnen 2 dagen geleverd.
    Kwaliteit was niet echt super.

13. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    hier precies hetzelfde met de reden dat het hier in de buurt ooit verkeerd is gegaan (met anderen mensen dus!!) en dat we daarom eerst vooraf moesten betalen!!

14. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Ook lekker, dus je wordt verantwoordelijk gehouden voor de mensen die om je heen wonen?
    Misschien was dat bij mij ook wel zo dan? Weet niet waarom het bij mij zo ging. Maar als zij willen dat ik daar wat koop en ze gaan moeilijk doen als ik WIL betalen. Nou dan mogen ze het hele zooitje houden hoor. Er zijn genoeg winkels met leuke kleding!

15. Jel

Jel Niet meer actief

Hier net zo.

16. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    ik heb er goed ervaring mee. Duurde wel even voor 't binnen was. maar op h&m moet ik nu ook wachten tot april.. Ik bestel altijd met acceptgiro en als ik iets retour stuur trek ik dat bedrag eraf.. :)

17. gaab27

gaab27 Fanatiek lid

Dec 30, 2010
    1,585
    1
    0
    Den Haag
    Ik bestel wel eens en qua kwaliteit sommige dingen zijn goed en sommige echt waardeloos!
    En het duurt best wel lang voor je het hebt.

18. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Nou hier ook niet meer, niets als gezeik met ze.
    Bestellingen die te lang duren, niet aan komen. En zelfs een bestelling niet door kunnen doen omdat op dat adres nog een bedrag open stond, terwijl we met ideal al hadden betaald voor deze bestelling (lees dat andere bedrag was niet van ons en die van ons dus netjes betaald al) weken moeten wachten op mijn geld terug en spullen natuurlijk nooit gekregen.
    Flut.

19. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

Aug 8, 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Ik heb er goede ervaringen mee.
    Afgelopen dinsdag besteld, vandaag in huis.
    Ook al eens iets moeten retourneren, binnen 3 weken m'n geld terug.

De kwaliteit, tsja... het is geen super kwaliteit, maar ik bestel bij wijze van spreken liever 10x iets "goedkoops" dan dat ik maar 2x per jaar iets "duurs" kan bestellen...

P.S. Ik val in de grote maten (50+) en bij een andere grote maten zaak betaal je dan vaak ook het dubbele of driedubbele...

20. Linana

Linana Niet meer actief

Ik bestel altijd met maandfactuur, wanneer ik dan iets terug stuur hebben ze het 9 vd 10 keer van het bedrag afgetrokken en staat het juiste bedrag op de acceptgiro.
    Misschien een idee voor een volgende keer

Share This Page