Heupje dochter niet goed en nu???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Stoffeltje, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Vandaag moest ik voor een echo van de heupjes van mijn dochtertje naar het ziekenhuis. Ze heeft tijdens de zwangerschap in stuit en dwars in mijn buik gelegen. Tijdens de echo bleek haar rechterheupje niet goed ontwikkeld te zijn en moest ik meteen door voor een röntgenfoto. Het ging allemaal zo snel en ik hoor volgende week pas via mijn huisarts over hoe en wat.

Kan het zijn dat de röntgenfoto nog uitwijst dat het allemaal meevalt? Krijgt ze nu dan zo'n broekje of beugel? Gaat dat samen met het geven van borstvoeding? En haar rechterheup??? Ze wil juist al een paar dagen niet meer op haar linkerzij liggen tijdens het voeden en oorontsteking is al uitgesloten.

Kunnen jullie mij wat info geven?

2. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ach meid.... Wat vervelend! Wij hebben om diezelfde reden een echo gehad bij mijn zoon en gelukkig bleek dit goed te zijn. Was van te voren wel goed zenuwachtig!

Wij zouden bij een slechte uitslag direct doorgestuurd worden naar de orthopeed. Heb je daar nog iets over gehoord?

In ieder geval heeeeel veel succes!

3. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ga naar heupenpoli naar ziekenhuis. Daar kan je direct naar orthopeed. En krijgt je dochter spreibroekje.
    Lumc en juliana kinder zh in randstand heeft goede heupenpoli. Hoef geen verwijzing. Maar ergebs anders ook vast goed!

4. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Bedankt voor jouw antwoord, maar dat ligt helaas niet in de buurt. Als iemand nog tips heeft voor in het zuiden? Ik voelde me gisteren een beetje afgescheept, ik hoop dat ik maandag bij de huisarts terecht kan.

5. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Dankjewel. Toen de foto klaar was zeiden zij dat ik over twee werkdagen contact op kon nemen met de huisarts. De radioloog die de echo maakte zei al tegen mij dat haar rechterheup niet goed ontwikkeld was. Ik vind het zo omslachtig, waarom niet direct door naar een orthopeed?

Deel Deze Pagina