Zwanger na eicel reductie?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Hvdsande, 10 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hvdsande

Hvdsande Actief lid

1 sep 2014
    161
    2
    18
    Hallo

Wij zijn nu een jaar bezig via het ziekenhuis. Ik hen pcos en zit nu in mijn derde ronde gonal f. Eerste ronde geen resultaat en tweede ronde overstimulatie nu de derde ronde heb ik na 11 dagen al overstimulatie. Morgen willen ze nog een echo doen en dan de eitjes weg prikken en er twee lagen zitten.

Wie van jullie heeft hier ervaring mee?

2. MZ25

MZ25 Bekend lid

4 okt 2013
    607
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf afgelopen ronde een eicelreductie gehad op dag 14. Ze hebben bij mij toen ook 2 eitjes weggeprikt. Dat was mijn 4de IUI poging na al 2 jaar bezig te zijn om zwanger te worden waarvan 1,5 jaar in de MMM. Ik heb zelf ook PCOS en ben moeilijk te stimuleren. Heb wel 9 goede rondes gehad met 1 of meerdere eitjes maar toch niet zwanger. Sommige rondes duurde alsnog 40 dagen en andere rondes afgebroken wegens overstimulatie of cystes. Ook door de laatste reductie ben ik helaas niet zwanger geworden terwijl het zaad zeer goed is van mijn man. Inmiddels met IUI 5 bezig en ook deze keer werkt Gonal F 50 niet en dus vanaf vandaag weer ophogen met weer risico op een reductie. Na deze ronde stoppen we dan ook met IUI.

3. Hvdsande

Hvdsande Actief lid

1 sep 2014
    161
    2
    18
    pff een heel traject dus. Ik neem aan dat de kansen na zo'n eicel reductie net zo groot zijn? Deed het zeer? ik moet een pijnstiller een uur van te voren nemen

Deel Deze Pagina